כל התגובות למאמר (6)

הוספת תגובה
1. איתי

כ"ט אדר התשע"ג

3/11/2013

תודה לכולכם. תודה רבה, התרגשתי לקרוא, ציפיתי לקרוא, התאפקתי קצת כדי להעריך את המאמר ואז נכנסתי קראתי בשקיקה ואהבתי כל מילה, תודה רבה. מאמר זה עורר אותי והזכיר לי שצריך להתחשב באישה, שנשים כה עדינות ושצריך להתנהג אליהן בכבוד הראוי להן. כל אישה, מלכה (הכוונה לגברים נשואים כדת משה וישראל) תודה על התזכורת שתודה רבה פשוטה אחת לא מספיקה, אלא צריך להעריך את הלב של האישה שנמצא בכל פעולה ופעולה שלה, לחשוב מה טוב לאישה ולהוציא את עצמי מהמשוואה.

2. איתי

כ"ט אדר התשע"ג

3/11/2013

תודה רבה, התרגשתי לקרוא, ציפיתי לקרוא, התאפקתי קצת כדי להעריך את המאמר ואז נכנסתי קראתי בשקיקה ואהבתי כל מילה, תודה רבה. מאמר זה עורר אותי והזכיר לי שצריך להתחשב באישה, שנשים כה עדינות ושצריך להתנהג אליהן בכבוד הראוי להן. כל אישה, מלכה (הכוונה לגברים נשואים כדת משה וישראל) תודה על התזכורת שתודה רבה פשוטה אחת לא מספיקה, אלא צריך להעריך את הלב של האישה שנמצא בכל פעולה ופעולה שלה, לחשוב מה טוב לאישה ולהוציא את עצמי מהמשוואה.

3. אורנה

י"ג שבט התשע"ג

1/24/2013

מאמר קולע !!! כאשר אישה מרגישה מוערכת זה נותן לה מוטיבציה ורצון להמשיך לעשות ולהכין למען.. מאמר בעל תובנות נכונות !

4. Anonymous

י"ג שבט התשע"ג

1/24/2013

כאשר אישה מרגישה מוערכת זה נותן לה מוטיבציה ורצון להמשיך לעשות ולהכין למען.. מאמר בעל תובנות נכונות !

5. מתניה

ז' תשרי התשע"ג

9/23/2012

אזמרה בס"ד ובזרה"ק המאמר לא מסכם עבודה משותפת, הוא מספר על שחקן אחד בתיאטרון, כשבעצם יש שתיים. התרופה היא אזמרה ללכת עם כף זכות, זה יעזור לשתי הצדדים, בקיצור המאמר טעון שיפור, הוא יכול לעזור לנשים אבל בטח לא לזוגות נשואים.

6. מתניה

ז' תשרי התשע"ג

9/23/2012

בס"ד ובזרה"ק המאמר לא מסכם עבודה משותפת, הוא מספר על שחקן אחד בתיאטרון, כשבעצם יש שתיים. התרופה היא אזמרה ללכת עם כף זכות, זה יעזור לשתי הצדדים, בקיצור המאמר טעון שיפור, הוא יכול לעזור לנשים אבל בטח לא לזוגות נשואים.

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה