כל התגובות למאמר (4)

הוספת תגובה
1. אלומה

ב' חשון התשע"ג

10/18/2012

אני עומדת לפני נסיעה לקבר רחל ו… אני חושבת שאדפיס את הסיפור המרתק שלך בכמה עותקים, כדי ששאר הבנות ייהנו ממנו גם כן. היה נפלא לקרוא את זה, כל הכבוד על העמידה בניסיון ותודה על החיזוק הגדול באמונה!

2. אלומה

ב' חשון התשע"ג

10/18/2012

אני חושבת שאדפיס את הסיפור המרתק שלך בכמה עותקים, כדי ששאר הבנות ייהנו ממנו גם כן. היה נפלא לקרוא את זה, כל הכבוד על העמידה בניסיון ותודה על החיזוק הגדול באמונה!

3. איתי

כ"ח תשרי התשע"ג

10/14/2012

חיובי ! מפרגן. כשהסתכלתי על הכותרת, קוננה בליבי מחשבה קטנטנה, מה כבר יכולים לחדש לי?! נכנסתי למאמר בהרגשה ש"אם לא יכול להועיל, לא יכול להזיק". ולהפתעתי הרבה גיליתי שיש אנשים עם אמונה. יש ניסים גלויים ויש תקווה. אם הייתי במצבך אני מתקשה להאמין שיכולתי להחזיק באמת ןבתמים באמונה. התפעלתי מהתושייה שהפגנת בחסדי ה'. תודה מקרב לב. אין לי מילים בפי.

4. איתי

כ"ח תשרי התשע"ג

10/14/2012

כשהסתכלתי על הכותרת, קוננה בליבי מחשבה קטנטנה, מה כבר יכולים לחדש לי?! נכנסתי למאמר בהרגשה ש"אם לא יכול להועיל, לא יכול להזיק". ולהפתעתי הרבה גיליתי שיש אנשים עם אמונה. יש ניסים גלויים ויש תקווה. אם הייתי במצבך אני מתקשה להאמין שיכולתי להחזיק באמת ןבתמים באמונה. התפעלתי מהתושייה שהפגנת בחסדי ה'. תודה מקרב לב. אין לי מילים בפי.

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה