פורים: כנס חופשי ללא בדיקת דרכונים

ימים בהם ארמון המלך פתוח לרווחה ואנחנו מוזמנים להיכנס ומתקבלים בברכה עצומה, ללא בדיקת דרכונים. כשאנו עוברים מגבול לגבול, מדינה למדינה, שנכנסים למוסד כלשהו מזדהים על ידי הצגת תעודת זהות או דרכון. מי אנחנו, מה העבר שלנו, האם אנחנו לא מסובכים עם החוק..

3 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 19.03.24

עם ישראל היקר, הנה כבר מגיע הרגע לו חיכינו 13 חודשים, חג הפורים! חג שכולו מלא שמחה ובעיקר ניסים וישועות מעל הטבע ולא כפי המצופה ועיקר העיקרים מתקבלות התפילות גם למי שלא מגיע.

פנית? קבלת!

בדר”כ בימים רגילים אנו צריכים הרבה חסדי שמיים שהתפילות שלנו יגיעו לכסא הכבוד. ידוע שישנם הרבה מניעות ומקטרגים שעוצרים וחוסמים את השפע והברכות. ובכן, לא כך הדבר בחג הפורים אין שום רשות למקטרג למנוע ו/או לקטרג עלינו, ישנו חוק רוחני שמתקיים באופן חד משמעי – כל הפושט יד נותנים לו ללא פתיחת תיקים והסתכלות על העבר אם אתה מורשע עבריין מגיע לך או לא, פנית? קבלת! מה פירוש פנית? התפלל. בקשת. חפצת. עשית את המוטל עלייך

לא רק בחלום אלא במציאות ממש…

יש לנו חמישה ימים שלמים להיכנס לתוך ארמון המלך ממש ולקבל דברים שאפילו לא היינו חולמים עליהם וזה בבחינת לא רק. כלומר שאם נאמר תבקש דירה אז זה לא רק סתם דירה אלא 9 חדשים ברמת חן עם בריכה, מקווה ובית כנסת. דירה עם הכנסת אורחים שיעורי תורה ומלא מצוות בה הקדוש ברוך הוא מתענג לדור. זו הכוונה בפירוש צמד המילים ‘לא רק’.

לא רק אלא פי..

לא רק שתזכה לבנים ובנות אלא גם שיהיו בריאים בנפשם ובגופם בעלי מידות תרומיות ישעו נחת רוח לה’ ויאירו את העולם במצוות ותורה

לא רק שתזכה לרוחניות גדולה אלא שתתקרב לה’ יתברך ויאיר בכל רמח/רנב איברייך ושסה גידייך אור התורה, ותזכה לזכרון מופלג ולאור רוחני

לא רק שתזכה לזיווג הגון אלא גם לאיש/ה יראת שמיים , ממשפחה טובה, בריא/ה, תקשורת בריאה, זרע קודש וכן הלאה

ללא בדיקת דרכונים – Welcome

ובכן מה עלינו לעשות כדי לקבל את כל הטוב העצום והנפלא הזה? פשוט מאוד, להתפלל. כל השפע הזה מתחיל מיום חמישי, תענית אסתר וממשיך עד יום שני כולל. ימים בהם ארמון המלך פתוח לרווחה ואנחנו מוזמנים להיכנס ומתקבלים בברכה עצומה, ללא בדיקת דרכונים. כשאנו עוברים מגבול לגבול, מדינה למדינה, שנכנסים למוסד כלשהו מזדהים על ידי הצגת תעודת זהות או דרכון. מי אנחנו, מה העבר שלנו, האם אנחנו לא מסובכים עם החוק..

בחמשת הימים הללו אומר לנו כבוד ה’ יתברך, עם ישראל היקר והאהוב יש לכם אפשרות לעבור גבול, כלומר להיכנס אלי לארמון בלי שום צורך בבדיקה וסלקציה. כולכם מתקבלים בברכה! כנסו ככה, איך שאתם, אהובים רצויים ומקובלים!

אז.. כיצד נכנסים? הכניסה היא אך ורק על ידי התפילה. שהרי אם לא תתפלל, איך תקבל? התפילה !היא החוט המקשר ביננו לבין הקב”ה.

אז מה עושים תאכל בשטח?

1. מדליקים נר למרדכי היהודי ואסתר המלכה, רבי נחמן, שאול המלך, ואם יש לכם עוד צדיקים שאתם מקושרים אליהם אדרבא

2. אומרים לפני כל תפילה “הריני מקשר/ת את עצמי בהתבודדות (תפילה) זו לכל הצדיקים האמיתיים שבדורנו ולכל הצדיקים האמיתיים שוכני עפר קדושים באשר המה – מרדכי היהודי ואסתר המלכה, ובפרט לרבנו הקדוש צדיק יסוד עולם נחל נובע מקור חוכמה רבנו נחמן בן פייגא, זכותם תגן על כל עם ישראל”.

3. הייתי מציעה לכם וכך גם אנו עושים ומראש, פשוט להכין דף או רשימה עם כל התפילות, השמות, הבקשות שאנחנו רוצים

4. מו”ר הרב שלום שיחיה לימד אותנו את תפילת “חשק בך” – תפילה המתקבלת ללא תנאים כי היא מעל הטבע ואין בה שום דינים ולפיכך גם מי שלא מגיע לו מקבל כי הוא מקשר את המצוות לכלל עם ישראל ועושה לשם עם ישראל וגם למען שמו באהבה. אז תאמרו שגם אתם עושים מצוות וחסדים בבחינת ‘כי בי חשק’ למען עם ישראל ולמען שמו באהבה.

5. בנוסף, כבוד הרב שיחיה לימד אותנו גם את ‘אהבת חינם’ בה אנחנו מצווים להתפלל על ישראל ואין נתינה יותר גדולה מתפילה והפצה. לכן להתפלל על כלל עם ישראל ולבקש שמירה והצלחה מיוחדת לכל צדיקי האמת ובכללם הרב שלום ארוש בן ימנה, הרב אליעזר ברלנד בן עטיה שיחיו ויהיו בריאים וחזקים מלאי עוז אומץ חוסן. להתפלל על כל החיילים ה’ ישמרם שיחזרו הביתה בריאים ושלמים. להתפלל על כל החטופים שיחזרו הביתה בקרוב בריאים ושלמים, ה’ ישמרם. וכן להתפלל על כל עם ישראל שנחיה באחדות שכולם יזכו לחזור בתשובה שלמה ולהמליך את ה’ , לעשות נחת רוח, שכבודו יתגלה בכל העולם “ומלכותו בכל משלה”, “אין עוד מלבדו”, וכל ע”י ישמרו תורה ויאהבו ויקיימו אותה, ומצוות ושבתות מתוך שמחה ואמונה. ושיבוא משיח צדקנו באהב וברחמים וללא ייסורים כבר עכשיו גאולת עולמים.

6. אחרי שהתפללנו ובקשנו על עם ישראל ועל הקדוש ברוך הוא, השבת והתורה הקדושה אפשרי לגשת להתפלל על הקרובים שלנו ועל עצמנו מתוך הרשימה.

7. חג שמח עם ישראל ושנזכה כולנו לפעול ישועות הן ברוחני הן בגשמי לכלל עם ישראל. שנזכה לגאולת עולמים נפגש כולנו בבית המקדש עם משיח צדקנו בהמלכת כבוד ה’ יתברך. חג פורים שמח ומבורך. אמן

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה