סגולות ליל הסדר

ימי הפסח הינם ימים מיוחדים של קרבת ה' וכוח רב לפעול ישועות, כמו"כ בימים אלו באפשרותנו לשאוב אמונה חזקה בבורא עולם, שמחה וחיות במצוותיו. אך יותר מכל ניתנו לנו רגעים אדירים של עת רצון וקרבה- בליל הסדר. ה' יזכנו לנצל כראוי, להתעלות ולבקש.

1 דק' קריאה

מערכת ברסלב ישראל

פורסם בתאריך 17.04.24

ימי הפסח הינם ימים מיוחדים של קרבת ה’ וכוח רב לפעול ישועות, כמו”כ בימים אלו באפשרותנו לשאוב אמונה חזקה בבורא עולם, שמחה וחיות במצוותיו. אך יותר מכל ניתנו לנו רגעים אדירים של עת רצון וקרבה- בליל הסדר. ה’ יזכנו לנצל כראוי, להתעלות ולבקש.

 

סגולות ליל הסדר, ליל האמונה:

1.מובא במסכת ראש השנה: ”בפסח נידונים על התבואה”- כלומר ראש השנה של הפרנסה הינו ליל הסדר. עוד מובא בדברי חז”ל: ”יהיו מזונותיי מרורין כזית” ומכאן שבזמן אכילת כזית מרור סגולה להתפלל על הפרנסה ונושעים.

2.בזמן קריאת ההגדה במילים: ”ונצעק אל ה’ ” ישנה עת רצון מיוחדת להתפלל על הגאולה, גאולת הכלל וגאולת הפרט, הגאולה הפרטית של כל אחד מאתנו.

3.בליל הסדר כל הטבע המוסתר בבריאת העולם מואר באור אלוקי וממילה זה זמן מסוגל לשאוב ולהתפלל על אמונה ובטחון בה’ יתברך. וכן זהו זמן להשריש אמונה בלב הילדים הקטנים שליבם נפתח לקלוט את הניסים הגדולים ולקבל אמונה.

4.בלילה זה פונה הקב”ה מעסקיו אלנו כמו שכתוב במדרש על ליל הסדר: ”אלוקיה של אומה זו עסוק הוא להיות עושה להם ניסים”… בלילה הזה אין טבע! הכל בידינו, ה’ קרוב אלנו ורק מחכה שנבקש ונתפלל.

5.בלילה המיוחד הזה ניתן להפוך כל גזירה רעה ולשנות את הטבע על ידי תפילה. אפשר לפעול ישועות וניסים אדירים בבריאות, פרנסה. וכל הגזירות נהפכות לטובה.

 

יהי רצון שנזכה כולנו לנצל את השעות המרוממות ונזכה לגאולת הפרט והכלל וניפגש כולנו בגאולה השלימה, אמן.

צפו בסירטון המחזק בו הרב שלום ארוש שליטא מסביר מהו ליל הסדר:

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה