כל התגובות למאמר (4)

הוספת תגובה
1. אור

ט"ז אלול התשע"ד

9/11/2014

ישר כח על הכתבה! הכל אמת! כל מה שכבוד הרב כתב נכון, ואני ממש חיה את זה, ברוך ה'! רק אני לא מבינה למה כתוב (בעיקר) על "תיקון הברית"…. ומה עם גברים נשואים, שכבר חיים בטהרה, ועם נשים שבכלל אין להן את זה? יש עוד מלא עבירות…. נשמע כאילו זאת ה-עבירה… אבל אם ה' היה רוצה שלא יעשו אותה, אז הוא היה גורם לכל הבחורים לרצות רק כשמתחתנים……. משמע, כך ה' רצה. גם בזה צריך להאמין שככה אלוקים רצה שיקרה, ושזה תהליך שאדם צריך לעבור, ולסבול, עד שיתחתן… לא יודעת למה ה' עושה את זה, אבל צריך לקבל באמונה שלימה שגם זה לטובה.

2. Anonymous

ט"ז אלול התשע"ד

9/11/2014

כל מה שכבוד הרב כתב נכון, ואני ממש חיה את זה, ברוך ה'! רק אני לא מבינה למה כתוב (בעיקר) על "תיקון הברית"…. ומה עם גברים נשואים, שכבר חיים בטהרה, ועם נשים שבכלל אין להן את זה? יש עוד מלא עבירות…. נשמע כאילו זאת ה-עבירה… אבל אם ה' היה רוצה שלא יעשו אותה, אז הוא היה גורם לכל הבחורים לרצות רק כשמתחתנים……. משמע, כך ה' רצה. גם בזה צריך להאמין שככה אלוקים רצה שיקרה, ושזה תהליך שאדם צריך לעבור, ולסבול, עד שיתחתן… לא יודעת למה ה' עושה את זה, אבל צריך לקבל באמונה שלימה שגם זה לטובה.

3. מרדכי

י"ב אלול התשע"ד

9/07/2014

תודה גדולה לרב ארוש ! בס"ד אני פשוט רוצה להכיר טובה לרב ארוש הנשמה הגדולה שמאיר את חיי בעבודת ה' על הבטיה ולא עוד אלא שדרך שיעוריו, ספריו והתקלטורים שלו אני זוכה לחזק אנשים נוספים . ספר " בריתי שלום " שלי נעשה בלוי מרוב נדודיו היומיומיים מן בית לשדה וחוזר חלילה. קובץ התפילות לביטול התאווה הכללית עמ' 318 ) פשוט עובד נפלא . ואני שוטח בקשתי לרב להוציא תפילות דומות לביטול התאוות והמידות הרעות הנפוצות כגון : תאוות אכילה , כעס וכדו' – הוצאת תפילות כאלה תהיה ממש ישועה גדולה לכל החפצים להתקרב אליו יתברך.

4. מרדכי

י"ב אלול התשע"ד

9/07/2014

בס"ד אני פשוט רוצה להכיר טובה לרב ארוש הנשמה הגדולה שמאיר את חיי בעבודת ה' על הבטיה ולא עוד אלא שדרך שיעוריו, ספריו והתקלטורים שלו אני זוכה לחזק אנשים נוספים . ספר " בריתי שלום " שלי נעשה בלוי מרוב נדודיו היומיומיים מן בית לשדה וחוזר חלילה. קובץ התפילות לביטול התאווה הכללית עמ' 318 ) פשוט עובד נפלא . ואני שוטח בקשתי לרב להוציא תפילות דומות לביטול התאוות והמידות הרעות הנפוצות כגון : תאוות אכילה , כעס וכדו' – הוצאת תפילות כאלה תהיה ממש ישועה גדולה לכל החפצים להתקרב אליו יתברך.

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה