כל התגובות למאמר (5)

הוספת תגובה
1. Anonymous

ב' אייר התשע"ח

4/17/2018

לפעמים אנשים שהתנהלת איתם – בחיי היום היום יכולים לעשות מעשים כל כך שליליים – לא רק לא מוסריים – פליליים לגמרי בשביל להשיג את מבוקשם בכח….שרק דרך האמונה אפשר לצאת מזה …

2. לירון

ל' ניסן התשע"ח

4/15/2018

רבקה היקרה אשמח אם תעני

מה עושים אבל שה"אסתר" בחיי היא אמא שלי?????

3. לירון

ל' ניסן התשע"ח

4/15/2018

מה עושים אבל שה"אסתר" בחיי היא אמא שלי?????

4. שרון

כ"ב כסלו התשע"ה

12/14/2014

אני לא חושבת כמוך שכל מי שמשתגע זה בגלל חוסר אמונה או דברים אחרים שציינת שלום רבקה , הנושא שדיברת עליו מאוד טעון והייתי מדברת עליו ביותר חמלה והבנה לאנשים שנפשם מעורערת . דווקא כאן צריך לגלות חמלה הבנה ודווקא ע אנשים כאלו יש עניין לשים לב מכוון שהם לרוב לא אחראים לה שהם עושים מכוון שנפשם מעורערת. בזמן האחרון כתבת שהכרת הרבה אנשים שהשתגעו גם אני לצערי ואלו אנשים מדהימים וטובים והרבה בניהם בעלי אמונ. ומידות נעלות . אז כשמדברים על נושא כזה במיוחד שיש אנשים לא משנה אם נפשם לא בסדר צריך כף זכות צריך אהבה וצריך להתפלל עליהם שיבריאו מחוליים כי ם בסה״כ אנשים מאוד מסכנים .

5. Anonymous

כ"ב כסלו התשע"ה

12/14/2014

שלום רבקה , הנושא שדיברת עליו מאוד טעון והייתי מדברת עליו ביותר חמלה והבנה לאנשים שנפשם מעורערת . דווקא כאן צריך לגלות חמלה הבנה ודווקא ע אנשים כאלו יש עניין לשים לב מכוון שהם לרוב לא אחראים לה שהם עושים מכוון שנפשם מעורערת. בזמן האחרון כתבת שהכרת הרבה אנשים שהשתגעו גם אני לצערי ואלו אנשים מדהימים וטובים והרבה בניהם בעלי אמונ. ומידות נעלות . אז כשמדברים על נושא כזה במיוחד שיש אנשים לא משנה אם נפשם לא בסדר צריך כף זכות צריך אהבה וצריך להתפלל עליהם שיבריאו מחוליים כי ם בסה״כ אנשים מאוד מסכנים .

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה