ברור שהכותבת היא אישה, שם מחברת המאמר הוא לורי. דבר נוסף, לא מחייב שהיא כתבה את זה בגלל שהיא אישה ומתכוונת שהיא תמיד כן והוא לא, לפי מה שראיתי עכשיו במאמר, בעקבות ההערה/שאלה שלך, יש תיקון. כנראה זו הייתה טעות…
2. שלי
כ"ב כסלו התשע"ז
12/22/2016
ברור שהכותבת היא אישה, שם מחברת המאמר הוא לורי. דבר נוסף, לא מחייב שהיא כתבה את זה בגלל שהיא אישה ומתכוונת שהיא תמיד כן והוא לא, לפי מה שראיתי עכשיו במאמר, בעקבות ההערה/שאלה שלך, יש תיקון. כנראה זו הייתה טעות…
3. שחר
כ"ב כסלו התשע"ז
12/22/2016
הערה/שאלה
כתוב במאמר: כשאנו מתחתנים, החצי השני שלנו, לרוב – מה שהוא לא היא כן, ומה שהיא כן הוא לא. כנראה שזה אומר שמי שכתבה את המאמר היא אשה. משום שהיא כותבת שהיא תמיד כן והוא תמיד לא, על אף שהיא כותבת כאילו 2 צדדים…
4. שחר
כ"ב כסלו התשע"ז
12/22/2016
כתוב במאמר: כשאנו מתחתנים, החצי השני שלנו, לרוב – מה שהוא לא היא כן, ומה שהיא כן הוא לא. כנראה שזה אומר שמי שכתבה את המאמר היא אשה. משום שהיא כותבת שהיא תמיד כן והוא תמיד לא, על אף שהיא כותבת כאילו 2 צדדים…
כ"ב כסלו התשע"ז
12/22/2016
תגובה ל-1
ברור שהכותבת היא אישה, שם מחברת המאמר הוא לורי. דבר נוסף, לא מחייב שהיא כתבה את זה בגלל שהיא אישה ומתכוונת שהיא תמיד כן והוא לא, לפי מה שראיתי עכשיו במאמר, בעקבות ההערה/שאלה שלך, יש תיקון. כנראה זו הייתה טעות…
כ"ב כסלו התשע"ז
12/22/2016
ברור שהכותבת היא אישה, שם מחברת המאמר הוא לורי. דבר נוסף, לא מחייב שהיא כתבה את זה בגלל שהיא אישה ומתכוונת שהיא תמיד כן והוא לא, לפי מה שראיתי עכשיו במאמר, בעקבות ההערה/שאלה שלך, יש תיקון. כנראה זו הייתה טעות…
כ"ב כסלו התשע"ז
12/22/2016
הערה/שאלה
כתוב במאמר: כשאנו מתחתנים, החצי השני שלנו, לרוב – מה שהוא לא היא כן, ומה שהיא כן הוא לא. כנראה שזה אומר שמי שכתבה את המאמר היא אשה. משום שהיא כותבת שהיא תמיד כן והוא תמיד לא, על אף שהיא כותבת כאילו 2 צדדים…
כ"ב כסלו התשע"ז
12/22/2016
כתוב במאמר: כשאנו מתחתנים, החצי השני שלנו, לרוב – מה שהוא לא היא כן, ומה שהיא כן הוא לא. כנראה שזה אומר שמי שכתבה את המאמר היא אשה. משום שהיא כותבת שהיא תמיד כן והוא תמיד לא, על אף שהיא כותבת כאילו 2 צדדים…