ריח רע מהפה? לא עוד!

נמאס לכם מהמבוכה שהריח הרע מהפה גורם לכם? ד"ר גילה גבריאלוב מסבירה מהם הגורמים לתופעה זו ואיך אפשר להתמודד איתה עם תמצית לבריאות הפה!

3 דק' קריאה

ד"ר גילה גבריאלוב

פורסם בתאריך 04.04.21

אז זהו, נמאס לכם להסתיר את הפה כשאתם מדברים עם אנשים. תחושת אי הנוחות שנגרמת למדברים אתכם לא עושה לכם טוב ואתם כבר מבינים שצריך לעשות עם זה משהו.

 

ויש מה לעשות.

 

ריח רע מהפה, הליטוזיס בשמו הרפואי או באשת פה, הוא בעיה נפוצה. אצל רוב האנשים הוא הוא מופיע בשעות הבוקר, כשמתעוררים מהשינה. אבל גם את אלה שזה נמשך גם מעבר לזמן הקימה ועד לשטיפת הפה. יש את אלה שסובלים ממנו בצורה כרונית. אם אתם רוצים לדעת במספרים, אז מדובר בכ-25% מכלל האוכלוסייה. לרוב, הוא נגרם כתוצאה מהיגיינה לקויה של הפה או מבעיות בריאותיות מסוימות.

 

ראשית, נציין את הגורמים משום שלא פעם כאשר נותנים את הדעת על גורמים אלה אפשר להימנע מהמבוכה של ריח רע שיוצא מהפה. וכמובן, את הדרך לטפל בהם.

 

אני ממליצה על תמצית לבריאות הפה – המהווה את המענה האולטימטיבי! עושה ניסים ונפלאות עם הפה. מטופלים רבים שטופלו בתמצית זו ראו שינויים ניכרים והרגישו נפלא. הם העידו שהביטחון העצמי שלהם לא רק חזר למה שהיה אלא אפילו גבר, הם אנשים שמחים מבחינה חברתית, מעורים באירועים חברתיים – דבר שנגרע מהם בגלל הקושי להתמודד עם הריח הרע שהיה להם בפה, לא מעט אמרו לי "ד"ר גבריאלוב, כמה כיף לחבק ולנשק מבלי להרגיש נבוכים את היקרים לנו", ועוד דברים נפלאים שתמצית זו מסוגלת לחולל.

 

שלבו את התמצית מיד אחרי הפעולה המוצעת להתמודדות עם הגורמים לריח.

 

הלשון שלכם – חיידקים על הלשון הם גורם נפוץ ביותר לריח רע. גרדו עם מברשת השיניים ומיד גרגרו עם תמצית בריאות הפה. גרגרו ושתו את הנוזל המבריא מיד.

 

צינון – זיהומים בדרכי הנשימה. צינון וברונכיטיס גורמים לריח רע מהפה, מכיוון שהחיידקים הגורמים לריח ניזונים מליחה. אם אתם סובלים מאף סתום, סביר מאוד שתנשמו דרך הפה, שעשוי להתייבש. תמצית לבריאות הפה הכרחית! מופלאה ביותר!

 

אלכוהול – קפה – למרות שמדובר בנוזל, אלכוהול מייבש את הפה ומעודד את החיידקים הגורמים לבאשת. משקאות הכוללים קפאין, מזונות חריפים וסיגריות – עשויים לגרום לאותה תופעה.

 

גם ריח רע בפה שחווים בבוקר הוא כתוצאה של פה יבש, כיוון שהפה אינו מייצר את אותה כמות רוק בעת השינה. בקבוק קבוע של בריאות הפה מאוד מועיל! מתקן ומרפא במצבים שהוזכרו לעיל, מעודד את ייצור הרוק באופן תקין.

 

לרכישת תמציות ייחודיות לכל מצב – הקליקו כאן!

 

לרכישת ערכות האבנים נפלאות לכל מצב מארון התרופות של ד"ר גבריאלוב – הקליקו כאן!

 

מאמרים נוספים בנושא:

לרדת במשקל עם ד"ר גילה גבריאלוב!

לב לאבן – ראיון עם ד"ר גילה גבריאלוב

השילוב המנצח

דיאטה? לא נשארים רעבים!

לאהוב את עצמי

תגידו כל יום!

חיסון לכל וזה הכל!

עומדים בעומס?

תקשיבו לבטן

האוזניים כואבות?

ארון התרופות של ד"ר גילה גבריאלוב!

 

אולקוס – מעי רגיז – סוג החיידקים הגורמים לאולקוס הוא: ההליקובקטר הפילורי – עשוי לגרום לריח רע בפה. טיפול בחיידקים עשוי להיפטר מהם ומהריח גם יחד.

 

צרבת – תסמין של רפלוקס קיבתי-ושתי, תסמונת עיכול נפוצה ומפיצה גם היא ריח דוחה ובלתי נסבל ממזון שלא התעכל והוחזר למעלה, או גירוי מחומצת הקיבה.

 

שיניים סדוקות ומילויים – אלו עשויים ללכוד חלקיקי מזון ולטפח חיידקים, ולכן לגרום לחורים בשיניים, מחלות חניכיים וריח רע בפה. כך גם שיניים תותבות שאינן מתאימות.

 

אבני שקדים – מצבורים קטנים ולבנבנים מורכבים מחיידקים מוקשים  חלקיקי מזון, תאים מתים של ליחה – כל אלה נלכדים בשקערורית של השקדים ובחלק האחורי של הלשון. אבני שקדים אומנם אינן מזיקות, אך הן גורמות לריח.

 

פירות יבשים – עשירים מאוד בסוכר, וחיידקים הגורמים לריח מאוד אוהבים אותם. כמו כן, פירות יבשים דביקים ונלכדים בתוך השיניים שלכם, דבר שגורם לריח רע.

 

תרופות – יותר מ-400 סוגי תרופות, במרשם ושלא במרשם, לרבות נוגדי דיכאון ותרופות נגד אלרגיה, עשויות לדכא את זרימת הרוק. הרוק מסייע לשטוף את המזון והחיידקים מהפה ומונע ריח רע מהפה, לכן ההמלצה הבדוקה היא – שתיית מים מרובים וצריכת התמצית.

 

פה בריא מתחיל בשמירה על הלחות שלו. אנשים שסבלו מהריח הרע שנדף מפיהם, כפי שציינתי, החזירו לעצמם את הביטחון העצמי והיכולת להתקרב אל יקיריהם והסובבים אותה – חברים, קולגות ועוד. כי זה באמת לא נעים להיות עם ריח רע בפה.

 

השילוב המנצח שאני מציעה לכם, על מנת להתמודד עם הגורמים לריח רע בפה, ובנוסף לטפל בעוד כמה דברים שיכולים לעורר את הריח הזה משנתו – בחינת כמה ציפורים בבת אחת, הוא:

 

תמצית לבריאות הפה, שמירת הלחות ומניעת ריח רע.

תמצית לאיזון קיבה רגישה ועצבנית, מסייעת לסובלים מבעיות במערכת העיכול וממעי רגיז.

תמצית למזעור כאבים במערכת העיכול, מהווה תמיכה נפלאה במצבי אולקוס.

 

שיהיה לנו חורף בריא ונעים!

 

 

*  **

לפגישה, ייעוץ והכוונה ניתן לפנות אל ד"ר גבריאלוב במייל: info@doctorgavrielov.co.il או בטלפון/פקס: 03-5320266

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה