זה היה נס אמיתי

שבעה שבועות הרופאים נתנו לחברי היקר, אחר כך "שדרגו" ל-12 שבועות ובסוף נותרו פעורי פה מול התוצאות שהעיניים והמכונות שלהם ראו באותו יום!

3 דק' קריאה

אלי ניימן

פורסם בתאריך 08.09.22

השורות הבאות שתקראו הן סיפור אמיתי של החבר הכי טוב שלי, ראובן קורנשטיין. סיפור על נס אמיתי שקרה לו ושהדהים את כולנו כאן, חברי הקהילה בלוס אנג’לס.

 

זה היה לפני כמה שבועות, כשהרופאים גילו משהו במוח של ראובן. אחרי כמה בדיקות הרופאים אומרים לו שנותרו לו שבעה שבועות לחיות. “אין מה לעשות” אמר הרופא ונתן לו מרשם לסמים רפואיים שיקלו על הכאבים והסבל בזמן שנותר לו.

 

ראובן חברי היקר הוא תלמידו של הרב שלום ארוש, גם אם הוא גר בצד השני של העולם! אחרי שהתבשר באותה בשורת איוב, הוא החליט שהוא מיישם עוד יותר את דבריו של הרב ועל המצב אליו נקלע הוא יתבונן אך ורק בעיניי האמונה. הוא הרבה בתפילות אישיות, כאשר הוא מתמקד באמירת תודה שוב ושוב על המצב בו הוא נמצא. בשבת שלאחר קבלת הבשורה מהרופאים על מצבו הוא התפלל במשך שש שעות תפילה מתוקה וזכה שיצאה מעומק ליבו, שש שעות בהן אמר תודה על מה שהוא רוצה לראות בחייו בעתיד שלו. הוא היה בטוח שבורא עולם יציל אותו. הוא ראה איך הוא והילדים שלו רוקדים ושמחים בארץ ישראל, אבל לפני שהוא יבוא לישראל הוא קודם כל עוצר באומן – אצל רבי נחמן מברסלב, לרקוד את ריקוד חייו.

 

בינתיים, המצב של ראובן החמיר. הוא כבר לא היה בפוקוס, נרדם שעות רבות, סבל מכאב רב ואפילו איבד את היכולת לדבר. הוא סיפר לי על החלומות והתקוות שלו, כולל אלה בהם הוא מקים בית ספר עם תוכנית מיוחדת לילדים עם צריכים מיוחדים. לראובן יש ילד עם צריכים מיוחדים לכן אני מבין מאיפה הנתינה המקסימה הזו מגיעה.

 

בכל אופן, ההשראה הזו החזיקה אותו בחיים עם כל יום שעבר.

 

הוא חזר לרופאים לאבחון נוסף. הוא עשו עוד כמה סריקות ואז שאלו אותו, “מה אתה עושה? לקחת משהו?”

 

משהו קרה שם במוח עם הממצא הזה, נראה כאילו הוא מתכווץ. אז הרופאים “שדרגו” לו את הזמן שנותר לו לחיות ל-12 שבועות, במקום שבעה כפי שקבעו בהתחלה. כשהם שאלו אותו אם הוא נטל את התרופות שהם רשמו לו, הם היו המומים לגלות שהוא אפילו לא נגע בהן! ראובן העדיף להשקיע זמן ואנרגיות ורצון עז בתפילה, לחזק את האמונה שלו ולהודות בלי סוף לבורא עולם.

 

 

במוצאי שבת לא מזמן ראובן עשה סעודת מלווה מלכה גדולה עם שירים, הרבה אוכל וים של שמחה, מעין ערב מוסיקלי עם דברי ושירי התעוררות. גם אני הייתי שם, ואני יכול לומר לכם שזה היה מדהים, מעורר ומלא עוצמה. לקראת סיום הערב, שהפך לשיא מרגש, ראובן התפלל ביחד עם כולם את תפילת “נשמת כל חי”.

 

ביום ראשון למחרת, ראובן החליט ליצור קשר עם הרב שלום ארוש בישראל ולקבל ממנו עצה. הוא דיבר עם הבן שלו, שהעביר את ההוראות של הרב אחרי שהתפלל על ראובן:

 

שעתיים של תודה לבורא עולם

פדיון נפש

לחזור לרופאים לעוד בדיקות

 

אך יותר מכל, הרב העביר את המסר המרגיע שהכל בסדר ואין לראובן מה לדאוג!

 

ראובן קיים את דברי הרב אחד על אחד. ככה זה כשמקבלים “מרשם רוחני” מאדם נפלא שלא אכזב אפילו פעם אחת. אחרי זמן מה הוא חזר לבית החולים בלוס אנג’לס ושם בדיקת סי.טי. גילץה שלא נותר שום דבר מהממצא במוח! בדיקת אם.אר.איי אישרה את מה שהסי.טי. הראה. הבעיה נעלמה כלא הייתה!!!

 

הרופאים לא הצליחו להבין מה קורה כאן. הם חשבו שהחבר שלי יצא מדעתו (ואין לי מושג למה הם הגיעו למסקנה הזויה שכזאת). לא היו להם הסברים למה שהעיניים (והמכונות) שלהם ראו באותו יום.

 

זה היה נס אמיתי שכולנו כאן בלוס אנג’לס היינו עדים לו מכלי ראשון!

 

אוסיף ואומר, שכל החברים של ראובן ואנשים נפלאים בקהילה לא הפסיקו להתפלל עליו, להתחנן לבורא עולם שירחם ויחוס על הילד היקר שלו – ראובן קורנשטיין, שהתמודד עם אתגרים ומצבים לא קלים בחייו. ראובן הוא איש של הפצה – הוא מפיץ את הספרים והדיסקים של הרב שלום ארוש בלוס אנג’לס ומזכה את הרבים כבר כמה שנים! אני בטוח שמשמים ראו את הפעולה הנפלאה הזו ולא שכחו לו אותה לרגע.

 

לא היה אדם אחד בקהילה שלא התחזק מהסיפור של ראובן ומהכוח של האמונה, מהברכה והעצה של הצדיק, מהתפילות של עם ישראל אחד על השני, מכוחה של התפילה האישית והתודה, מהחשיבה החיובית ומעוצמתו וכוחו של פדיון נפש.

 

כל זה הפך למשהו עוצמתי עוד יותר ולהתחלה שמחה (לא סוף, ממש לא) כשראובן חברי היקר ראה במו עיניו איך החלומות שלו הופכים למציאות!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה