האוזניים כואבות?

האוזניים כואבות? התמצית הייחודית של ד"ר גילה גבריאלוב מטפלת בבעיה מהשורש. חוששים מניתוח? ד"ר גבריאלוב מציעה לכם פתרון לא שגרתי ובריא!

2 דק' קריאה

ד"ר גילה גבריאלוב

פורסם בתאריך 17.03.21

לד"ר גבריאלוב שלום וברכה,

 

בתי בת העשר וחצי סובלת מאוד מדלקות אוזניים חוזרות ונשנות, הרופאה המליצה על ניתוח כפתורים אבל יש לנו חשש גדול מלעשות אותו. שאלתי היא, עד כמה האבנים והתמציות יכולות להיות יעילות ובאמת למנוע את הניתוח?

 

מחכה לתשובה תמר י., עפולה.

 

תמר היקרה שלום גם לך,

 

המצב שאת מתארת הוא בין הפניות המרובות שאנחנו מקבלים באופן תדיר. אנחנו מטפלים בנושא האוזניים באופן יסודי, ואני באמת יכולה לומר בפה מלא: שזו אחת הבעיות שאנחנו ממש פותרים מהשורש, כך שגם אנחנו מונעים את החזרה של הדלקות והצטברות נוזלים בעתיד.

 

בערכה לדלקות אוזניים יש 4 אבנים, 2 אבנים לכל אוזן. אם נמשש מאחורי התנוך נגלה שקע קטן שנועד במיוחד בשביל האבנים – כך אני נוהגת לומר למטופליי… האבנים קטנות ונעימות ומניחים אותן בשקע עם פלסטר רפואי במשך הלילה או בזמן כאב. האבנים סופחות את הנוזלים/מוגלה ומנקות את חלל האוזן.

 

במקרה שציינת – כשיש דלקות ולא רק נוזלים, אנו מוסיפים גם תמצית "חיסונית אנטי דלקתית", שהיא אחת התמציות שלנו העשויות מאבנים לחיסון וחיזוק הגוף – אנטיביוטיקה טבעית לגמרי התומכת מאוד בערכת אבנים למניעת דלקות אוזניים. יחד זה שילוב מצוין!

 

בברכת רפואה שלמה וממחכה לשמוע ממך שהניתוח נמנע והאוזן מחלימה בדרך הטבעית ביותר, אמן.

 

ד"ר גילה גבריאלוב.

 

הטיפים של גילה!

 

בהזדמנות זו אדגיש ואומר, שהאבנים טובות ויעילות לכל גיל! גם לתינוקות שאפילו מגרדים באוזן ומראים סימני כאב. זה יעיל! זה מרפא מהשורש! זה נפלא.

 

אתם מוזמנים להפנות שאלות נוספות אל ד"ר גבריאלוב והיא תשמח לענות.

 

מאמרים נוספים בנושא:

לרדת במשקל עם ד"ר גילה גבריאלוב!

לב לאבן – ראיון עם ד"ר גילה גבריאלוב

השילוב המנצח

דיאטה? לא נשארים רעבים!

לאהוב את עצמי

תגידו כל יום!

חיסון לכל וזה הכל!

עומדים בעומס?

 

ארון התרופות של ד"ר גילה גבריאלוב!

 

התמציות של גילה גבריאלוב במחיר מיוחד, עכשיו בחנות האתר!

 

בית מרקחת של אבנים

 

אם תרצו אין זו אגדה, באמת. כי זה לא סתם חדר ממתקים רגיל, אלא כזה שכל כולו נוצר על ידי בורא עולם בקליניקה בגבעת שמואל.

 

דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים לחדר מלא באבנים צבעוניות ומרשימות, חדר שכל אחד אוהב להיכנס אליו, אבנים כמו סוכריות המחולקות לפי סוגי אבנים שונות ומשונות. בכל סוג אבן יש מינרל מרוכז מאוד!

 

אבן עם ברזל, אבן עם סידן, אבן עם מגנזיום, אבן עם ליטיום – ממש בית מרקחת של אבנים מדהימות. רק הקב"ה יכול לברוא בעולמו הכל כך מיוחד ושלא חסר בו דבר, תרופות כל כך יפות וכל כך יעילות.

 

ואז, כשמגיע הרגע בו אנו מרגישים שהמכונה שלנו, זו הקרויה גוף, לא מתפקדת כראוי והצורך לעזרה הופך למשהו ממשי, מה עושים? קובעים תור לאבחון עם ד"ר גילה גבריאלוב בקליניקה שלה בגבעת שמואל, ומגיעים לחדר הקסום המלא האבנים, ובוחרים איזה אבנים שלכאורה מוצאות חן בעיננו, אבל אלו בעצם המינרלים שחסרים לנו בגוף ולהם אנו זקוקים.

 

את האבנים אני מחלקת לפי מרכזי האנרגיה: וכך רואה כצילום רנטגן גוף נפש מה כואב לנו ומדוע. אני גם בודקת האם הבעיה שהמטופלים סובלים ממנה מגיעה מעומס יתר בחיי היומיום שלהם? האם, למשל, אסטמה נובעת מלחץ? האם כאבי בטן חזקים מגיעים כתוצאה מבעיה רגשית או פיזית?

 

 

הכל רואים באבחון על ידי האבנים שבחרנו!

 

הקליניקה שלי מטפלת בנשים, גברים, ילדים ונותנת מענה לילדים הסובלים מהרטבות לילה, לילדים עם הפרעות קשב, למניעת דלקות אוזניים וניתוחי כפתורים, לקשיים בפוריות, לבעיות נשימה, התקררויות, לחץ דם, סוכר, בעיות במצב הרוח, דכדוך, העדר שמחה, לחץ רגשי, נפשי, חרדות ופחדים, כפייתיות, הפרעות טורדניות, מחשבות מטרידות ועוד!

 

מטופלים רבים חוו שינויים מדהימים בחייהם מאז שהשתמשו בתמציות ובאבני החושן והקריסטלים. אתם מוזמנים לקבוע תור לפגישת ייעוץ והכוונה.

 

לפגישה, ייעוץ והכוונה ניתן לפנות אל ד"ר גבריאלוב במייל  info@doctorgavrielov.co.il או בטלפון/פקס: 03-5320266

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה