“בניית יסודות הבניין” קאוצינג מפרשת ויקהל

כמו בכל בניין תמיד נמצא את האדריכל ששרטט את הסקיצות המתאימות, משם קבלו אישור עקרוני, ואז זה עבר למהנדס ולצוות המפקחים שבדקו, אמתו, שרטטו, השוו ולבסוף נתנו גם את האישור לביצוע הפעולה.

1 דק' קריאה
בניית יסודות הבניין

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 24.02.22

כמו בכל בניין תמיד נמצא את האדריכל ששרטט את הסקיצות המתאימות, משם קבלו אישור עקרוני, ואז זה עבר למהנדס ולצוות המפקחים שבדקו, אמתו, שרטטו, השוו ולבסוף נתנו גם את האישור לביצוע הפעולה.

 

מיותר לציין שתהליך שכזה לוקח מספר חודשים ולעיתים גם אפילו שנים, ובפרט ככל שהפרויקט גדול יותר יש צורך ביותר אישורים , לעיתים גם מוניציפליים וארציים, וכמו בכל בירוקרטיה היא עלולה להימשך זמן לא מבוטל. אבל לא בזה עסקינן.

 

אחרי שהקבלן קיבל היתרי בניה הוא מתחיל להפעיל את כל הצוות שלו בשטח, החל מהמהנדסים השונים וכלה במנופן. כל אחד גם יודע בכדי לבנות בניין יש צורך בעובדים שונים ומגוונים, בעלי תפקידים שלכל אחד תפקיד מוגדר והוא אחראי על ביצועו ובזמן.

 

ללא הסינרגיה הנכונה בין צוות העובדים מן הסתם עלולות להופיע בעיות רבות, מחדלים ואפילו תביעות משפטיות באם הבניין לא יבנה בהתאם לתנאים הראויים.

 

אם כך, גם מבלי להיות אדריכל, מהנדס, פקיד שומה, רואה חשבון, אדריכל נוסף בונה גינות, מעצב מטבחים ואינסטלטור – אנחנו מבנים ראשית שלהקים בניין יש צורך בעבודת צוות ושנית לכל אדם יש את התפקיד הספציפי שלו ועליו מוטלת האחראיות המלאה לביצוע המשימות בהתאם.

 

בית פרטי

 

בהקבלה מלאה כך גם בתוך הבית הפרטי שלנו, אז אומנם לא כולנו גננים, יזמים או פרויקטורים אבל כולנו מהווים סוג של יחידת דיור שבה האנשים חייבים לעבוד במקביל.

 

אז כפי שכתבתנו להצלחה בבניין נדרשים מספר עקרונות חשובים לביצוע ששניים מהם: לכל בעל תפקיד עבודה ספציפית משלו ועליו מוטלת האחריות הבלעדית ברמת 100% להצלחה בתחומו, שבה נמצא מן הסתם ירידה לפרטי פרטים ברמת הביצוע ואיכותו, והשני עבודה שיתופית, במקביל ובצוות, מתוך שותפות על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

 

כך גם על הגבר והאישה לדעת שיש להם תפקיד חשוב ואחראי ביותר בבניית יסודות הבית ובכלל, שלכל אחד מטלות הכוללות ירידה לפרטי פרטים וביחד עבודה בשיתוף פעולה!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה