Your Majesty

To be a King. להיות מלך. מי לא רוצה?! To be a Queenלהיות מלכה. מי לא חושקת?! לכולנו היי שם בגנזי התת מודע קיים רצון למלוכה, שהיא ספירה עליונה

2 דק' קריאה
Your Majesty

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 17.03.22

מאמר מלכותי לפורים

To be a King. להיות מלך. מי לא רוצה?!

 . To be a Queenלהיות מלכה. מי לא חושקת?!

לכולנו היי שם בגנזי התת מודע קיים רצון למלוכה, שהיא ספירה עליונה.

הודעה מלכותית

“הוד מעלתך! הריני מתכבדת להודיעך בזאת כי יש לכם הזדמנות פז של החיים להיות מלך ומלכה, לחיות בארמון מנצנץ, עשיר וססגוני במיוחד, סביבו נוף טרופי, בריכות ועצי קוקוס. תקבלו משרתים מפנקים שישרתו אתכם בלי סוף ויקרקרו סביבכם בממלכה מתוקה ושמחה. עיני כולם נשואות רק אליכם.. לצוות המלכותי והממלכתי”

אין ספק שמדובר בתפקיד מכובד, חשוב ונערץ. ממלכה חלומית כזו שקיימת רק באגדות, אבל היא פתאום נהפכת למשהו מוחשי ואמתי. מתאים לכם, מה דעתכם? הייתם רוצים להיות כאלו? מה ישר קופץ לכם לראש, קדימה עפים על זה או שאולי רגשי נחיתות של מה אני? מה לי ולזה?

ממלכה בחלומות

השתעשענו כעת עם מחשבה דמיונית שאולי חלקנו או מי מאתנו היה מעוניין להיות מלך או מלכה. אבל מה היה קורה לולא היינו באמת בני מלוכה אמיתיים? ולא סתם אלא כאלו בעלי ייחוס משפחתי משושלת המלוכה מימים ימימה..

ממלכה אמיתית

גבירותי ורבותיי היקרים, דעו לכם שאנחנו, כל אחד וכל אחת מאיתנו מעם ישראל, אנו נסיך ונסיכה ילדים של מלך! כולנו ללא יוצא מן הכלל בעלי ייחוס משפחתי של מלוכה – כולנו הילדים של מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא.

לעת הזאת הגעת למלכות

בשיחה המרגשת בין מרדכי לאסתר, אומר לה דעי לך אסתר היקרה הגעת למלכות לא בשל יופייך או ייחסוך, כל חינך וכל כבודך הוא בשל היותך שליחה מעם השם יתברך, ובידייך האפשרות לבחור בין טוב לבין רע. לבחור ברצון השם לעשות מסירות נפש וללכת להציל את עם ישראל או לבחור ברצון אישי, אגואיסטי ואנוכי.  אבל דעי לך אסתר שתשלמי מחיר יקר בעבור בחירה שגויה, “את ובית אביך תאבדו, כי לזה הגעת למלכות!”

אהבה ללא תנאים

אסתר האמיצה, הגיבורה ואצילת הנפש, כנגד כל הסיכויים הולכת ומוסרת נפש למען הצלת עם ישראל! לא לפני שהיא מבקשת ממרדכי “לך כנוס את כל היהודים“.

כנוס מלשון כנס, אחד. היות ויודעת שכוחנו הוא באחדותנו!

זוהי הוד מעלתה האמיתית!! שמוסרת נפש ומתפללת על עמה! גם אנחנו כיום יכולים להיות רבי מעלה , אהובים ורצויים אצל השם יתברך ונחשב בעליי ייחוס של מלוכה – בכך שנתפלל על כל יהודי ויהודייה ונעשה מסירות נפש באהבה חינם.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה