נחמן הקטן, פרק 25

ילדים יקרים, ראו גם אתם ללמוד מנחמן הקטן כיצד מתפללים אל השם יתברך. למדנו גם שהשם שומע כל תפילה, בפרט תפילה של ילד קטן או של ילדה קטנה...

1 דק' קריאה

פורסם בתאריך 10.12.23

ילדים יקרים, ראו גם אתם ללמוד
מנחמן הקטן כיצד מתפללים אל השם
יתברך. למדנו גם שהשם שומע כל
תפילה, בפרט תפילה של ילד קטן
או של ילדה קטנה…

נחמן הקטן – פרק 25

לכן ילדים יקרים, ראו גם אתם ללמוד מנחמן הקטן כיצד מתפללים אל השם יתברך. למדנו גם שהשם שומע כל תפילה, בפרט תפילה של ילד קטן או של ילדה קטנה.

ישנם ילדים שהם קצת נמוכים או שמנים, ולפעמים החברים, בלי כוונה, מעליבים אותם, לפעמים מצערים אותם, או חלילה ממש פוגעים בהם. לכן, ילדים טובים, התפללו אל השם יתברך שישמור עליכם, שישמע את תפילתכם.

אתם יכולים לומר לו: "אבא שבשמים, בורא העולם, שמע את תפילתי, עזור לי שאשמח בחלקי, שאראה תמיד את הטוב שבי, את המעלות שלי ואת כל הנקודות הטובות שיש בי, תן לי ביטחון עצמי, עשה עמי חסד שאמצא חן בעיני כל רואי (משפחה, חברים, בבית הספר וכו’), שמור עלי ואף פעם אל תעזוב אותי".

דעו ילדים חמודים, שהתפילות שלכם משמחות את השם יתברך מאוד מאוד. השם אוהב לשמוע כל תפילה של ילד קטן או ילדה קטנה. התפללו על כל מה שאתם צריכים, על כל מה שחסר לכם. אתם יכולים לומר: "השם, עזור לי בבקשה בלימודים, עזור לי עם החברים, עם ההורים והאחים, שאצליח ואהיה טוב ותמים, שאהיה צדיק ושאעשה את כל מה שההורים שלי אומרים".

ילדים צדיקים, עליכם לדעת שיש לכם אבא טוב בשמים. הוא שומר עליכם והוא יכול לעזור לכם בכל מה שתרצו. הוא מאוד אוהב אתכם ורוצה שתכירו אותו, שתפנו אליו ותבקשו ממנו כל דבר.

ילדים חמודים, יש לכם אבא טוב בשמים שאוהב אתכם מאוד ורוצה שתפנו אליו…

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה