טהרה ובריאות

הנשמה, כאשר היא מגיעה לעולם הזה, היא כמו שתיל רך, כל דבר משפיע עליה וכל רושם מטביע את חותמו עליה. כן, גם על הבריאות! הן הרוחנית והן הפיזית.

3 דק' קריאה

הרב שלום ארוש

פורסם בתאריך 06.04.21

הנשמה, כאשר היא מגיעה לעולם
הזה, היא כמו שתיל רך, כל דבר משפיע
עליה וכל רושם מטביע את חותמו עליה.
כן, גם על הבריאות! הן הרוחנית והן
הפיזית.

להתרגש מכל התחדשות, חלק 4

יצירת חיים תלויה באהבה טהורה. כאשר אין אהבה בין הבעל לאישה, אז בבית ישנה תחושה של מוות. לכן, כדי שתהיה אהבה, טהרת המשפחה והטבילה במקווה חייבות להיות. כי כדי ליצור חיים, חייבת להיות טהרה.

בני זוג שמקיימים את הציווי של השם בתקופת הנידה – שמירה מכל מגע, יעברו 12 ימים (בממוצע) מורכבים בכל חודש, כאשר המגע ביניהם אסור. שמירה זו יוצרת רושם חיובי על הנשמה שממתינה לרדת למטה, לעולם הזה, דרך הקשר האישי בין בני הזוג. כאשר הקשר הפיזי בין בני הזוג בא מתוך אהבה אמיתית, ולא מתוך תאווה ותשוקה פיזית בלבד, הם מורידים נשמה גבוהה לעולם הזה.

הנשמה, כאשר היא מגיעה לעולם הזה, היא כמו שתיל רך, כל דבר משפיע עליה וכל רושם מטביע את חותמו עליה. רוחניותם של ההורים מועברת לנשמה הרכה ומשפיעה על יכולתה לצמוח ולגדול בצורה בריאה. אם רוחניותם של ההורים אינה מעודדת ומבטיחה, והם לא שומרים על טהרת המשפחה, טומאה זו מוטבעת בנשמה הזו והילד, שנוצר מחיבור כזה, יהיה קשור לעולם של גשמיות וחומר.

אולם, גם לילד שנולד להורים שאינם שומרים טהרת המשפחה יש תיקון, אם הוא מתפלל ועושה תשובה. עבודתו אמנם תהיה קשה יותר – אבל הוא יהיה מסוגל לטהר את עצמו. היו צדיקים שבעברם לא היו דתיים והם חזרו בתשובה. גם גרי צדק (המתגיירים) וילדיהם, שבהחלט לא נולדו בקדושה, הצליחו לטהר את עצמם וזכו לרוחניות עצומה. לכן, לכל ילד יש תקווה. אבל, טהרת המשפחה בונה את חייו של הילד כבר מההתחלה, בשלבים של יצירתו.

עיקר הבריאות

היבט נוסף של "החיים הטובים" (ומי לא מבקש אותו בכל מאודו?) הוא הבריאות. זה דבר מאוד מובן, משום שאם אין לאדם בריאות ח"ו כל הכסף וההצלחה שבעולם לא ישמחו אותו ולא יגרמו לו שום הנאה.

מחקר מקיף הוכיח ללא שום הסתייגות, ששמירת טהרת המשפחה שומרת על בריאותה של האישה, של הבעל והילדים!!

ההוכחות הינן מדעיות והוצגו על ידי מדענים ידועי שם באופן אובייקטיבי, בלי שום קשר לדת. בכל אופן, מאמר זה אינו עוסק בהוכחות מדעיות מכיוון שהאמונה היא המאירה לנו את הדרך. אף על פי כן, אנו מציינים עובדות אלו כדי לאפשר לאנשים לחקור יותר על ההגנה העל-טבעית שטהרת המשפחה מעניקה ומשפיעה לשומרים אותה.

שמירה יסודית

כאשר האישה בזמן נידה, ברור שאין צורך לומר שאין זה הולם ובהחלט לא מן הראוי להיות בקשר פיזי איתה, וכמובן שאין זו התנהגות של אדם המכנה עצמו מתורבת. ברור גם שאדם שבא במגע עם אישה בנידה גורם לנזק, כפי שמחקרים רבים הוכיחו. אפילו כאשר האישה מפסיקה לדמם, אפילו בזמן שבעת הימים הנקיים, אחרי זמן הווסת, כשבני הזוג מנועים מקשר פיזי על פי ההלכה, גם אז ישנן עובדות וסיבות רפואיות למה לא לבוא במגע כזה.

אחד המחקרים מוכיח שבגוף האישה, סביב הרחם, ישנה חומצה חזקה השומרת על האישה מחיידקים. חומצה זו חזקה מאוד, ועל פי עוצמתה של חומצה זו ניתן לראות שהאישה יכולה להיות במצב של סכנה אם לא תהיה לה אותה! מעניין לדעת, שמהרגע שזמן הווסת מתחיל, החומצה נעלמת וחוזרת רק לאחר שבעת הימים הנקיים.

ברגע שדם הווסת מופיע, גבול החומצה נעלם. כאשר הווסת פוסקת, החומצה חוזרת אט אט, אך היא עדיין חלשה בתחילת שבעת הימים הנקיים. עם סיום שבעת הימים הנקיים הגבול החומצתי חוזר לכוחו המלא, כשהוא מסוגל להגן ולעטוף את הרחם ולשמור על האישה מכל מיני חיידקים ומחלות.

גם כאשר האישה עדיין אינה טהורה גופה חשוף לסכנות של חיידקים, וכל קשר בזמן כזה עלול לגרום לה, ולבן זוגה, נזק. ובנוסף, קשר בזמן כזה גורם לשינויים בהתנהלות והזרימה הטבעית של החלמת הרחם, דבר שמוביל לזיהומים וגורם לדימום חוזר.

דו"חות סטטיסטיים מראים קשר ישיר בין אי שמירת טהרת המשפחה לבין סרטן הרחם, ל"ע. מחקרים שפורסמו בעיתונים (ואותם קראו אנשים רבים) מוכיחים בצורה ברורה שאי שמירת טהרת המשפחה גורמת מחלות לבני הזוג ולילדיהם. לכן, כל רופא בישראל (גם אם אינו שומר תורה ומצוות) שואל את האישה אם היא שומרת על טהרת המשפחה, כאשר היא מגיעה אליו בעקבות בעיות רפואיות נשיות.

הבורא מנהיג את העולם מידה כנגד מידה. כל מחלה שאדם סובל ממנה היא על פי הכלל הזה, בהתאם לפגם שלו הוא יתחרט ויתקן את מעשיו. באותה נימה, נשים שסובלות מבעיות רפואיות נשיות צריכות לעשות תשובה על כך שלא טבלו במקווה ולא שמרו על טהרת המשפחה.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה