חוזרים לגן ולבית הספר בחיוך! סיפור לשבת

להצליח בלימודים שבת מתוקה ונעימה לכולנו. שבת מבורכת ושמחה :( היום נדבר על מה שהיה לנו ביום שישי, כן, כן.. ביום שישי כל הילדים חזרו לגן ולבית הספר. איך היה, נהניתם?

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 31.08.23

להצליח בלימודים שבת מתוקה ונעימה לכולנו. שבת מבורכת ושמחה 🙁 היום נדבר על מה שהיה לנו ביום שישי, כן, כן.. ביום שישי כל הילדים חזרו לגן ולבית הספר. איך היה, נהניתם?

עכשיו טיפ טיפה לפני שבאמת מתחילים אני רוצה שכולנו יחד נאמר תפילה לה’ על החברים. כל אחד יכול להגיד את זה לפני השינה או לפני שהולכים לבית הספר. שתדעו שגם אנשים מבוגרים וצדיקים קוראים את התפילה הזו.

בואו נתחיל: “ריבונו של עולם, זכני לחברים טובים שיהיו נחמדים אליי. שיאהבו אותי באמת. שבאמת יעזרו לי בדברים שאני צריכה. תן לי לא להיות כפויית טובה. ותיתן לי לעבוד על אהבת חינם. שאזכה לדעת שהכל מאיתך ותיתן לי לעזור לחברים ולאנשים הקרובים אלי שאוכל לעזור להם”.

תפילה יפה נכון? ממליצה לכם בכל יום לקרוא אותה. עכשיו יש לי כמה שאלות אליכם.

אתם יודעים מה זה להיות כפוית טובה? זה למשל שאמא הכינה לי כריך ואני לא אומרת אפילו תודה. שאבא עובד קשה ומפרנס אותנו וקונה לנו אוכל ובגדים ואני מקבלת את זה כמובן מאליו כאילו שזה מגיע לי ואני לא טורחת להתייחס לכל הטוב!

אהבת חינם = זה לאהוב את האחר שקצת קשה לו אולי ושהוא לא מקובל ושונה ממני. לאהוב את מי שדומה לי זה קל, אבל לאהוב חבר שקצת מתנהג אחרת או מדבר שונה ואני בכל זאת משחקת איתו ומכבדת אותו זה נקרא אהבת חינם. לתת מחק ועיפרון לחבר ששכח קלמר או חטיף לחבר שלא הביא כריך. לתת עצה טובה ועזרה זה נקרא להיות חבר טוב ולאהוב אותו כמו שהוא, ולתת מעצמי גם חיוך ומילה טובה.

כדי להצליח בלימודים צריך שתסתכלו על עצמכם במראה ותראו איזה ילד או ילדה יפים, מטופחים ומסודרים אתם! תראו את הטוב שלכם ותהיו שמחים בעצמכם ובמי שאתם. תלכו בכיף לגן ולביה”ס ותחשבו בליבכם שאני ילד טוב ומוצלח. תעזרו לחברים שקצת קשה להם להשתלב בחברה.

תאמינו לי, תהיו חברים שלהם וה’ רואה הכל ויעזור גם לכם. וברגע שתהיו איתם הם יכירו לכם טובה ויהיו חברים אמיתיים שלכם. שיהיה לכם נעים

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה