מוכרחים לשיר לרבי נחמן

כל שנה הם תופסים אותנו עם קליפ או סינגל מקפיץ ושובב בדיוק לפני ראש השנה. השנה, זה ילד הפלא אריה פרטוש עם השיר שנשיר כל הדרך לאומן וראש השנה!

2 דק' קריאה

טל רותם

פורסם בתאריך 17.03.21

את ראש השנה כבר מריחים קרוב מאוד לאף וכמו כל שנה… מוכרחים לשיר לרבי נחמן.
 
כי את השירה הזאת, כמו שכולם יודעים, אי אפשר להפסיק!
 
כל שנה יוצא סינגל 'תופס' לכבוד רבי נחמן, הצדיק של כווווווווווולם! וזה עושה טוב בלב ובנשמה, ומתוק כפול עשר עם התפוח בדבש.
 
השנה, למשל, קיבלתי במייל שיר חדש, מה זה חדש – טרי מהתנור, של ילד הפלא אריה פרטוש ששר על צדיק אחד גדול שיודע את הכל, הוא נוסך בנו תקווה ומרעיף עלינו אהבה – רבי נחמן, כמובן. אין מה לומר, זה תופס. תופס אותך כל הדרך לראש השנה.
 
את המילים לשיר של "רבי נחמן", ששר לנו ילד הפלא המקסים אריה פרטוש, אומנם כתב ארז סיני אולם הפזמון שונה בידי דוד ביתן והזמר איציק אשל, דבר שהפך את "רבי נחמן" של אריה ללהיט מובטח בתחנות הרדיו, ביוטיוב וברכבים של ה"נ-נחים" שכבר מתגלגלים איתו בכל כבישי ארץ ישראל. מנהלו האישי של אריה, דוד ביתן, מבטיח ש"מיד אחרי החגים נוציא שיר חופה מרגש שעוד לא נשמע כמוהו. ולא רק, אלא גם דואט עם אחד מגדולי הזמר המזרחי"!
 
מחכים לשמוע!
 
אז הנה הסינגל החדש לכבוד ראש השנה הבא עלינו לטובה.
 
ואפרופו סינגלים לראש השנה, הנה תזכורת של חלק מהשירים 'שעשו לנו את זה' בשנתיים-שלוש האחרונות, רגע לפני שעלינו למטוס לרבי נחמן ושרנו אותם כל הדרך לאומן: רבי נחמן של – איציק דדיה, חיים ישראל, איציק אשל, יניב בן משיח, אהרון סגל, להקת א-גרויסע מציאה, עדי רן, אברהם אבוטבול ז"ל.
 
תיהנו!
 
"רבי נחמן" – אריה פרטוש

 
"רבי נחמן" – איציק דדיה

 
"ראש בני ישראל" – חיים ישראל

 
"רבי נחמן" – א-גרויסע מציאה

 
"רבי נחמן מתקן הנשמות" – איציק אשל

 
"אור האורות" – אהרון סגל

 
"רבינו שאג בקול גדול" – עדי רן, אברהם אבוטבול ז"ל

 
"רבי נחמן" – יניב בן משיח

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה