סוף עונה, מי קונה?

הגר דוויג'י, מאמנת מוסמכת, מזמינה אותנו למכירת סוף עונה חסרת תקדים, לאחת ההזדמנויות הכי טובות בעיר. מי קונה?

2 דק' קריאה

הגר דוויג'י

פורסם בתאריך 05.04.21

הגר דוויג'י, מאמנת מוסמכת,
מזמינה אותנו למכירת סוף עונה
חסרת תקדים, לאחת ההזדמנויות
הכי טובות בעיר. מי קונה?
 
 
הפעם לא מדובר במכירת סוף עונה רגילה של קניות מטורפות, אלא ממש ההיפך מכל מה שאתם מכירים וקוראים בפרסומות על המכירות הכי מוצלחות וטובות בעיר.
 
במכירה הזאת יש הזדמנות חסרת תקדים דווקא להחזיר סחורה פגומה שאין בה צורך יותר. אותה סחורה שלא מתאימה לנו וקנינו בטעות, כשמשהו הסיח את דעתנו כשגיהצנו את כרטיס האשראי ויצאנו עם שקיות מלאות.
 
עכשיו זה הזמן לקרוא טוב את התווית ולבדוק אם אפשר להחזיר את הסחורה הזו לחנות. ואני בהחלט מדברת על הרגשות שמעכבים אותנו כל רגע בחיים מלהיות מאושרים באמת.
 
מאמרים נוספים בנושא:
בולמוס  הקניות
הסוף לקניות באשראי
מכורה  לקניות
 
עצבותועצלות
 
כשעצובים יורד החשק ואין כוח לעשות כלום, זו העצלות.
זה מגיע במבצעים של 1+1 עצבות ועצלות, מי קונה?
 
ביקורתיותושיפוטיות
 
להכהות את הרגש, להסוות את החסר, לחיות את החיים של האחר. אין מה לעשות, יותר קל להתעסק בחיים של אנשים אחרים מאשר להתמודד עם החיים האמיתיים.
זה מגיע בחבילות של אחד והשני ב50% הנחה, מי קונה?
 
קנאה וצרות עין
 
חוסר סיפוק עצמי מהחיים, סוג של תחושת קיפוח, והרבה מאוד 'גם אני רוצה'…
זוג מוצרים יקרים שנמכרים תמיד במחיר מלא, מי קונה?
 
אולי גם זה יעניין אתכם:
שופינג שחובה לעשות
קניות  חכמות
 
לשון הרע ורכילות
 
התעסקות בטפל ובפרטים הקטנים, באנשים וב'זה אמיתי או לא?' – מביאים רק רע לסביבה. על זה משלמים כמו משכנתא עם ריבית דריבית. מי קונה?
 
האשמה, רדיפה עצמית וכעס
 
'אני אשם/ה בכל מה שקורה לי', 'איך עשית את זה לעצמי?', 'אני כועס/ת על עצמי ועל כל העולם ואשתו כי…' נו, חסר סיבות ל'אני אשם/ה'?
 
הקומפלקס הזה מגיע בחבילות של 2+1, הכעס בא כבונוס בבקבוק קטן ומרוכז במחיר אטרקטיבי לכל כיס, כמו שהסלוגן אומר 'טיפת כעס עושה את העבודה', מי קונה?
 
יש כאן רשימת קניות לא מבוטלת עם מבצעים מפתים מאוד., אבל האמת, לא נראה לי שמישהו ירצה לקנות אותם במודע. אלה דברים שנמכרים לנו תמיד בהיסח הדעת.
 
הקואוצ'ר הראשון – רבי  נחמן מברסלב, מלמד אותנו שעיקר הדעת היא האמונה. כשיש חוסר אמונה בבורא עולם, בחיים ובתכלית שניתנו לכל אחד ואחת מאיתנו באופן אישי, יש פספוס גדול של מהות החיים. נתקעים במעגל קסמים של רגשות לא טובים, שעוצרים את השפע הגדול שבורא עולם רוצה להשפיע על כולנו.
 
האימון העיקרי של החיים זה להאמין בהשגחה הפרטית, ביכולות ובמשאבים שניתנו לנו, כדי לחיות את התכלית האישית שלנו, בצורה זו כל הרגשות השליליים שהיצר הרע רוצה למכור לנו כבר לא יהיו רלוונטיים.
 
וכשהיצר הרע בא למכור לכם ייאוש, תגידו שכבר קניתם אמונה!
 
 
* * *
הגר דוויג'י – מאמנת מומחית (MCI) קואצ'ינג אישי וזוגי-משפחתי, מוסמכת על ידי איק"א – האיגוד הישראלי לקואצ'ינג, מנחת סדנת שפע וערבי הפרשת חלה מיוחדים. לפרטים:Hagar.coach@gmail.com

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה