אוהבים אותך, ילד

גם כשאתה ישן ופניך כמו של מלאך וגם כשאתה מתעורר ורץ ומשתולל, גם כשאתה מתלכלך בבוץ וגם כשאתה נקי, אנחנו אוהבים אותך, ילד.

3 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 05.04.21

גם כשאתה ישן ופניך כמו של
מלאך וגם כשאתה מתעורר ורץ
ומשתולל, גם כשאתה מתלכלך
בבוץ וגם כשאתה נקי, אנחנו
אוהבים אותך, ילד.
 
 
ילד שלי, אתה יודע כמה אני אוהבת אותך?
 
כשאתה עדיין ישן בבוקר, אני יושבת ליד המיטה שלך ומחייכת אל הפנים המלאכיות שלך. אני מעירה אותך עם נשיקות מתוקות ומלטפת בעדינות את ראשך.
 
כשאתה רץ בבית, מנסה להתעלם מהבקשות שלי שתתלבש ותתכונן ללכת לבית הספר, הריצות שלי אחריך הופכות בשלב מסוים לחסרות ערך, אתה כנראה יותר טוב ממני בריצה. אבל בסוף אני תופסת אותך, למרות מחאת הידיים והרגליים שלך שעפות לכל עבר, מסדרת ומארגנת אותך הכי מהר שאפשר.
 
ילד מתוק שלי, אתה חושב שאני אוהבת אותך ברגעים האלה פחות מזה שישבתי ליד המיטה שלך כשישנת?
 
כשאני שולחת אותך לבית הספר, הלב שלי מרגיש ריקנות שיכולה להתמלא רק עם הנוכחות שלך. מלאך שלי, אני חושבת ומתפללת עליך כל היום. אני מצפה בקוצר רוח לרגע שתחזור הביתה, שאתן לך חיבוק גדול ואוהב.
 
כשאני כועסת עליך בגלל שאתה לא רוצה להכין את שיעורי הבית, אני מרגישה איך הזעם עומד להתפרץ ממני כמו לבה מתוך הר געש. וכשאתה צריך להיות קצת בחדר בגלל שהרבצת לאחיך הקטן עם מטאטא-המשחק שלכם, אני מציצה ובודקת שלא תצא עד שתבין מה עשית ותבקש סליחה.
 
מאמרים נוספים בנושא:
לך בתי,  מאבא
תפילה של אמא
יש מקום רק לאהבה
 
ילד שלי, אתה חושב שברגעים האלה אני אוהבת אותך פחות מאלה שהיית בבית הספר כשהתגעגעתי אליך?
 
כשאתה לא מרגיש טוב, הלב שלי נשבר בשבילך. הלוואי ויכולתי לקחת את החולי הזה ממך. אם רק ידעת כמה כואב לי כשאני רואה אותך סובל. אין דבר יותר גרוע מזה בשבילי. כשאני צריכה לתת לך תרופה שאתה כל כך שונא אני יודעת שזה עינוי בשבילך, אבל אני עושה מה שהורה אוהב צריך לעשות.
 
אתה האור של חיי, ואתה חייב להיות סמוך ובטוח שאני רוצה רק את הטוב ביותר בשבילך. גם כשאתה לא מבין למה אני עושה דברים מסוימים, אתה צריך להאמין שאני עושה את מה שאני מקווה שיעשה אותך שמח בחיים. אם יש לך שאלות או ספקות, פשוט, תשאל אותי ואעשה כל שביכולתי להאיר לך את הדרך.
 
שום דבר בעולם לא עושה אותי שמחה מהזמן שאנחנו ביחד. אני רוצה שתספר לי על היום שלך, על האתגרים איתם אתה מתמודד, על ההישגים שלך. אני כאן בשבילך, ואת זה תזכור תמיד.
 
ילד שלי, אם רק היית יודע כמה אני אוהבת אותך אף פעם לא היית עצוב! היית קופץ מרוב שמחה רק מעצם הידיעה שמישהו בעולם הזה מעריך אותך ואכפת לו ממך, יותר מכל דבר אחר בעולם.
 
אולי גם זה יעניין אתכם:
אמא  יקרה
לילד הזה  התפללתי
 
אהבה של האינסוף
 
ילד שלי, אתה יודע כמה אני אוהב אותך?
 
יש בי רצון גדול לתת לעולם שבראתי. אותך יצרתי מתוך המהות שלי ממש. נתתי לך חלק מעצמי, חלק שתמיד יאיר בך לאורך כל חייך.
 
את העולם הזה יצרתי רק בשבילך, כדי שתוכל ליהנות מהנפלאות שבו ותתקרב אלי.
 
לראות אותך שמח זה הדבר שהכי משמח אותי, הדבר שאני רוצה יותר מהכל. כשאתה בוכה, אני בוכה איתך. כשאתה צוחק, אני צוחק איתך.
 
אני תמיד איתך, אוהב אותך, תומך בך, גם אם אתה לא רואה אותי. כשאתה צועד בשביל לא לך, בדרך הלא נכונה, אני ביחד איתך, מדריך אותך אל השביל שיצרתי במיוחד בשבילך. ולפעמים, כשאתה לא רוצה שאצעד איתך בדרך, אתה מתעצבן ונופל.
 
ילד יקר שלי, אתה חושב שאני אוהב אותך פחות כשאני מנסה ללמד אותך להבדיל בין טוב לרע?
 
כשאתה מגיע לנקודה בה אתה כמעט שוכח אותי, אני חייב לשלוח לך כמה תזכורות שאני כאן, משגיח עליך.
 
לפעמים התזכורות הללו לא נעימות, בגלל שאתה לא רואה את הסכנות שאורבות לך בהמשך הדרך. אם היית קופץ לעבר רכב נוסע, לא הייתי מציל אותך מיד ומחזיר אותך למקום בטוח? אם היית חוזר הביתה מלוכלך עם בוץ, לא הייתי מפנק אותך עם מקלחת חמה, למרות שאולי תצעק ותתנגד?
 
ילד אהוב שלי, אתה חושב שאני אוהב אותך פחות כשאני מלמד אותך קצת משמעת ומנקה את הלכלוך מעליך?
 
אתה האור של חיי, ואתה חייב להיות סמוך ובטוח שאני רוצה רק את הטוב ביותר בשבילך. גם כשאתה לא מבין למה אני עושה כך, אתה צריך להאמין שאני עושה את מה שאני מקווה שיעשה אותך שמח בחיים. אם יש לך שאלות או ספקות, פשוט, תשאל אותי ואעשה כל שביכולתי להאיר לך את הדרך.
 
שום דבר בעולם לא עושה אותי שמח מהזמן שאנחנו ביחד. אני רוצה שתספר לי על היום שלך, על האתגרים איתם אתה מתמודד, על ההישגים שלך. אני כאן בשבילך, ואת זה תזכור תמיד.
 
ילד שלי, אם רק היית יודע כמה אני אוהב אותך אף פעם לא היית עצוב! היית קופץ מרוב שמחה רק מעצם הידיעה שמישהו בעולם הזה מעריך אותך ואכפת לו ממך, יותר מכל דבר אחר בעולם.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה