עושים סיפור מכל ספר!

אצלנו, בברסלב ישראל, עושים סיפור מכל ספר, ולא סתם. כי כל ספר הוא עולם בפני עצמו. שבוע הספר עדיין בעיצומו ואתם מוזמנים לצלול בים הספרים שהחנות שלנו מציעה.

5 דק' קריאה

שירה בן דור

פורסם בתאריך 05.04.21

אצלנו, בברסלב ישראל, עושים
סיפור מכל ספר, ולא סתם. כי כל
ספר הוא עולם בפני עצמו. שבוע הספר
עדיין בעיצומו ואתם מוזמנים לצלול
בים הספרים שהחנות שלנו מציעה.
 
 
שבוע הספר הוא בין הזמנים המיוחדים והמתוקים שקיבלנו. תגידו, יש כיף יותר גדול מלצלול בין הדפים והשורות, ליהנות מתובנות, הסברים וסיפורים נפלאים, להכיר סופרים ומחברים על שלל יצירותיהם הנפלאות? לא נראה לי.
 
השבוע נצלול בעולם הספרים של חסידות ברסלב. המבחר שחנות ברסלב המקוונת שלנו מציעה הוא אדיר! וכאן אנו מציגים רק טיפה מן הים הגדול והעשיר של ספרי הדרכה, שאלות ותשובות, ספרי החסידות של רבי נחמן מברסלב, ספרים המלאים בעצות וסודות נפלאים ועמוקים בשפה פשוטה וקולחת. אל תפספסו את המבצעים של השבוע הזה!
 
שבוע הספר הראשון בחנות ברסלב ישראל – ספר, זה כל הסיפור! ספרי קריאה, משפחה, זוגיות, בריאות, קבלה ומיסטיקה ועוד.
 
סוד הנקודה הטובה – אל תתבלבלו. תרשו לעצמכם לטפוח על השכם ולומר בקול גדול: אנחנו טובים, ממש טובים! לא מאמינים? תקראו את הספר המדהים של המחבר ערן ובר – סוד הנקודה הטובה, ותגלו שאנחנו טובים במידה שאי אפשר אפילו לדמיין. כי בדור שלנו, שיש בו לא מעט ציניות וניתוק רגשי, רבים וטובים לא מצליחים לפרוץ את המחסומים שנערמו על ליבם. השכל הצליח להשתיק את הלב. התקשורת הפכה לחיצונית ודיגיטלית, והקשר הישיר עם הסביבה ועצמנו הפך למצרך נדיר. עם הספר הזה אתם יוצאים למסע נפלא, מרתק ועמוק אל הטוב שלכם. כן, אתם תפגשו אותו, תכירו אותו ותלמדו להתחבר אליו. זה הסוד של הנקודה הטובה!
 
האור הגנוב – תופעה מסקרנת ללא ספק היא הנדידה האנושית הגדולה לאומן. עשרות אלפי גברים יהודים מארצות שונות, דתיים וגם חילונים, עוזבים את הבית והמשפחה ויוצאים למסע אל העירה הפרימיטיבית אומן שבאוקראינה, לעשות דווקא שם את החג היהודי החשוב ביותר – ראש השנה, במחיצתו של רבי נחמן מברסלב, הצדיק שנפטר לפני יותר ממאתיים שנה. האור הגנוב – סיפורו האישי של אבי נוימן, בחור חילוני שהצטרף למסע מסיבות שונות לגמרי, ובאומן הוא פוגש רצף של אנשים ואירועים מוזרים ומיסטיים שהופכים את כל תכניותיו ומכניסים אותו לעולם הזוי, מסתורי ושונה לחלוטין מכל מה שהכיר. ביד אומן ועם הרבה חוש הומור, שמאפיין כל כך את מחבר הספר – איזו ליבוביץ', אתם עומדים לחוות חוויה ברסלבית מדהימה ומצחיקה.מומלץ במיוחד לכל מי שכבר היה באומן, ניסה להסביר לחברים מה קרה לו שם ולא הצליח!
 
סט ספרי ברסלב – סט של 8 ספרי ברסלב נבחרים, במהדורת כיס מיוחדת בכריכה רכה, אידיאלי לנסיעות.הסט כולל: ליקוטי עצות, אב"י הנחל, שיחות הר"ן, השתפכות הנפש, משיבת נפש, ספר תהלים עם שמות הצדיקים, ספר המידות  וסיפורי מעשיות.
למבחר נוסף של סטים בשלל גוונים, כריכות וגדליםלחצו כאן.
 
אנטומיה של הנשמה – שאלתם את עצמכם פעם מהי כוונת התורה בקביעתה כי האדם נברא בצלם אלוקים? הרי לאלוקים אין דמות וצורה, מהו אם כן "צלם אלוקים"? היכן וכיצד הוא מתגלה? אנטומיה של הנשמה – הספר בו הרב חיים מנחם קרמר ביחד עם הרב אברהם סיטבון חושפים ומסבירים, על פי תורתם של רבי נחמן ותלמידו רבי נתן, את סודותיהם של מושגים וכוחות רוחניים-מיסטיים שקיימים באדם. הספר מספק עיון בכל היבט של גוף האדם, על כל מערכותיו, ומצביע על הקשר בינם לבין עשר הספירות, חמש רמותיה של הנשמה ועל יכולת השליטה שלה על עולמות נסתרים. מומלץ מאוד לכל מי שמחפש את הקשר המיוחד בין הגוף לנשמה!

אומן למטייל – רוצים להכיר את העיר אומן בה טמון רבי נחמן מברסלב? הספר הזה בשבילכם! 176 כותרות על פי סדר האלף-בית שיגלו לכם מי היא עיר הגעגועים, עם פרק מיוחד של תמונות צבעוניות ומרהיבות. אומן למטייל אל תפספסו!
 
שאלות ותשובות בחסידות ברסלב – מה עושה אדם ששקוע בחובות בגלל הימורים? איך ניצלים מכשפים? והאם זה נכון שככל שמתקרבים יותר לרבי נחמן מברסלב נופלים ונהיים שבורים יותר? סט נפלא של שאלות ותשובות בחסידות ברסלב שאוצרות בתוכן עצות נפלאות בכל עניין ותחום בחייו של כל אדם – שלום בית, זוגיות, בריאות, פרנסה, אמונה, והכל על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב. השאלות הופנו למוהרא"ש – הרב שלמה שיק שליט"א מיבנאל, עליהן השיב באופן אישי לפונים אליו. מומלץ מאוד!
 
מאחורי הפרגוד – יש שם הרבה דמויות מאחורי הפרגוד, אבל הנה אחת: "השותק", שבגלל התנהגותו התמוהה והמוזרה נקרא גם "נעלם". מיום שהצטרף לחבורה, החסידים לא שמעו ממנו שום דיבור – לא של חול ולא דבר תורה, הוא היה איש צנוע. וכשנצרך לבריות היה משתמש בשפת הרמזים, בידיו ובאצבעותיו. כולם ניסו לדובב אותו לדבר, אבל אף אחד לא הצליח. מי זה הצדיק הזה? מה כוחו הפלאי? ומיהן שאר הדמויות שמאחורי הפרגוד? המחבר יצחק אנגל עם אחת היצירות היפות, מגלה את הסוד.
 
עוצמה פנימית – אוצר סגולות, עצות וחיזוקים בנושאים שונים: אהבה, אמונה, התחדשות, התחזקות, שמחה, התבודדות, והאור הגנוז בכל אחד. הספר מודפס על דפי כרומו איכותיים בשילוב תמונות וצילומים מרהיבי עין. עוצמה פנימית – ספר שמומלץ כמתנה לכל עת!
 
הצעדים הראשונים בעולמה של ברסלב – מבצע חסר תקדים ובמחיר מיוחד לכבוד שבוע הספר! סט ספרים שהולכים אתכם לאורך כל החיים, בהם תמצאו דרך נפלאה לצמוח ברוחניות, בכל מקום שאתם נמצאים. האמת והתקווה הם לא דברים שנעלמים, הם אצלנו, בתוכנו, חיים וקיימים! בסט תמצאו את הספרים אזמרה! איה? – המבוסס על שתי תורות מספרו העיקרי של רבי נחמן מברסלב – ליקוטי מוהר"ן, על עניין "אזמרה" והנקודות הטובות – שהן שם המשחק בחייו של האדם. ו"איה" – הדרך בה אף פעם לא תיכבה שלהבת החיפוש אחרי הטוב האמיתי, גם אם נדמה שכבר מצאנו אותו. הכסא הריק – מלאי של עצות ודברי חכמה מתורתו של רבי נחמן מברסלב, שימלאו את חיינו בתוכן אמיתי ומבט בהיר על עולמנו. הכסא עליו נשב כבר לא יהיה ריק! עלי מרפא – ריכוז תמציתי של עוצמה וחיזוק כנגד כל משברי החיים הפוקדים כל אדם ואדם, מתוך מכתבים שכתב בכל מהלך חייו רבי נתן, תלמידו המובהק של רבי נחמן מברסלב, לכל אוהביו ומכריו. לוחם אמיתי צריך שריון חזק! הנשק העדין – הנשק האמיתי הוא הלב הבוער של כל יהודי, על דל-שפתיו יכול הוא לנצח את כל המלחמות, מכל מקום שהוא ועל כל מה שעובר על האדם – התפילה הפשוטה לבורא העולם היא זו שתמיד מנצחת! אל תפספסו את המבצע המיוחד הזה!
 
ליקוטי סגולות – אוסף עצות וסגולות, תפילות ותחינות המלוקטות מכל ספרי רבותינו בכלל, ומספרי רבי נחמן מברסלב ותלמידיו בפרט. תמצאו גם את ספר התהילים, שמות הצדיקים, סדר יום כיפור קטן ועוד. מבחר נוסף של ליקוטי סגולות תמצאו כאן.
 
ליקוטי קרליבך – בדרכו המקסימה אפופת הניגון והשמחה, הרב שלמה קרליבך זצ"ל תיבל רבות את אמרותיו ומאמריו בדברי החכמה העמוקים של רבי נחמן מברסלב.ליקוטי קרליבך – לקט מתוך ספריו של רבי שלמה, חידושיו ופירושי על דברי רבי נחמן מברסלב באופן בהיר ונוח לקריאה.
 
נקודת השמחה – לקט נפלא מכל ספרי חסידות ברסלב על מעלת השמחה וההתחזקות בנקודות טובות. נקודת השמחה – מיוסד על פי אחד מהמאמרים היסודיים והמפורסמים ביותר בתורתו של רבי נחמן מברסלב "אזמרה לאלוקי בעודי" (ליקוטי מוהר"ן חלק א' סימן רפ"ב).
 
שיר פשוט – פרק שירה – הטבע הסתום נראה  לעיתים כאילם לאדם, אך לא כן הוא, אלא להפך – האדם כאילם והטבע כלו משורר לפני בורא עולם!הבריאה לא נבראה להישאר חתומה ונעלמת, אלא מצפה בכל עת שהאדם יטה אזנו וליבו לשירת הבריאה ורמזיה הנפלאים והעמוקים… פרק שירה עם תובנות וחיזוקים לצמיחה רוחנית על פי משנת רבי נחמן מברסלב, מודפס על דפים איכותיים ומלווה בצילומים מרהיבי עין.
 

אל תפספסו את המבחר העצום של ספרי החסידות ומקימה – רבי נחמן מברסלב, ותלמידו המובהק – רבי נתן מברסלב!
 

 
מבחר גדול של ספרו הגדול והחשוב של רבי נחמן מברסלב – ליקוטי מוהר"ן – במהדורות כיס, רגילות, עם פירושים והסברים מאירי עיניים ועוד, תמצאו כאן.
 
מבחר עצום של ספר ליקוטי תפילות בכל הגדלים, מהדורות כיס ושלל כריכות, תמצאו כאן.
 
מבחר עצום של ליקוטי הלכות שחיבר רבי נתן מברסלב, תלמידו המובהק של רבי נחמן, תמצאו כאן.
 
מבחר נפלא של אחד הספרים החשובים בחסידות ברסלב הוא ספר המידות, בכל הגדלים, מהדורות כיס ובשלל כריכות מגוונות ויפות, תמצאו כאן.
 
מבחר עצום של הספר המיוחד של רבי נחמן מברסלב סיפורי מעשיות, תמצאו כאן.
 
סט חק ברסלב החדש – שישה כרכים של לימוד יומי בספרי רבי נחמן מברסלב ותלמידיו זיע"א. הוצאה חדשה מורחבת ומעודכנת!ובהם כל ספרי היסוד של רבי נחמן מברסלב, וחלק מספרי תלמידו רבי נתן מברסלב, המסודרים ומחולקים לסדר לימוד יומי לכל ימות השנה – תמצאו כאן

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה