לאהוב את עצמי

אם אתם לא אוהבים את עצמכם, אם הרגשת כבדות תופסת אתכם, התמצית לביטחון ואהבה עצמית של ד"ר גילה גבריאלוב תעשה לכם פלאים. בדוק ומנוסה!

2 דק' קריאה

ד"ר גילה גבריאלוב

פורסם בתאריך 17.03.21

מתי לאחרונה הרגשתם שאתם באמת אוהבים את עצמכם?

 

שאתם מרגישים טוב עם עצמכם?

 

שהדאגות היתירות לא מנקרות בראש כל הזמן?

 

שאתם מתחילים להרגיש באמת את מי שאתם בפנים?

 

אם אתם חושבים יותר מדי זמן בניסיון לענות על השאלות לעיל, סימן שזה קרה מזמן. אבל עכשיו זה הזמן לשנות את המצב! כי להרגיש טוב עם עצמכם, עם מי שאתם, שאתם אהובים ורצויים – זאת זכות בסיסית של כל אדם, אם הוא רוצה למלא את ייעודו בעולם הזה על הצד הטוב ביותר, אם הוא רוצה להתהלך בעולם הזה עם חיוך על הפנים. בלי הגזמות.

 

אם אתם רוצים לתגבר את הביטחון העצמי שלכם, את האהבה העצמית האסרטיבית, להרגיש את מי שאתם בפנים באמת – זה הזמן ליהנות מתמצית ייחודית – תמצית לביטחון ואהבה עצמית חיובית – של ד"ר גילה גבריאלוב, בהכשר הרב לנדא שליט"א, העשויה מהתדרים האנרגטיים של המינרלים המאוד מרוכזים של אבני החן, כך שהם מתמזגים עם המינרלים שלנו והופכים לחלק אינטגראלי של גופנו ונפשנו.

 

התמצית עצמה מכילה את האנרגיה התנודתית של אבן חושן מסוימת, או מספר אבנים בצוותא. הכנתה מבוססת על ידע עתיק ומתחדש שהצטבר, נוסה והוכח כעזר ומרפא. התמציות של אבני החושן נועדו לעזור לנו לריפוי עצמי ואישי בדרך טבעית ונפלאה!

 

תמצית לביטחון ואהבה עצמית חיובית מסייעת בכמה תחומים חשובים:

 

יצירת בטחון ואהבה עצמית חיובית – התמצית מיועדת לטיפול בפיתוח חיזוק וביסוס הביטחון והאהבה העצמית החיובית שלי, רגשית ופיזית. תומכת בבניית נוכחות של האני הפנימי, מסייעת לאהוב את החלק הטוב שבי, מחזקת את האמונה העצמית שלי – שיש ביכולתי לעמוד מול האתגרים בהצלחה!

 

מאמרים נוספים בנושא:

לב לאבן – ראיון עם הגמולוגית ד"ר גילה גבריאלוב

השילוב המנצח – ראיון עם הרב שמואל שמואלי שליט"א

הרמב"ם ממליץ

לפני הכל, עצור!

מי ערב להצלחה?

אמרו לקפוץ, אז קפצתי!

הנכס הכי יקר שלנו

תפילה לבריאות

 

משנה מדאגת יתר לחשיבה חיובית – תמצית זו מיועדת לטיפול בשחרור ומניעת זרם בלתי פוסק של מחשבות מטרידות: מרגישות יתר ליכולת הבחנה גבוהה. משנה פרספקטיבה – מדאגת יתר לראיה מפוקחת, מחששות וחדלון לנחישות וביצוע, מדגישה את החצי המלא של הכוס, מסייעת לחוש ולשדר אופטימיות. והכי חשוב – מעלה חיוך אמיתי למחשבה טובה, כי מחשבה טובה יוצרת מציאות!

 

התגברות על רגישות יתר – מעצבת את היכולות לשלוט בעוצמת הרגשות ובכיוונן ולבנות מוח שליט על הרגש. בתור אנשים רגישים אנחנו, לעיתים קרובות, מוצאים את עצמנו בנתינה ללא מיצרים עד כדי שחיקה והתמוטטות. הדבר קורה גם במערכות היחסים שלנו עם הקרובים והחברים, דבר שמוביל אותנו הרחק אל מעבר ליכולות ולרצונות שלנו, ואז אנו "לוקחים ללב" ברמות מתוגברות המשבשות את מהלך חיינו. היכולת לסמן בפילטרים הנכונים את רגשותינו תוביל אותנו למקום נכון ונעים.

 

מסייעת לאיזון רב תכליתי – יכולת לרכוש תובנות, להטמיען ולהשתמש בהן לאורך זמן, איזון רב תכליתי לשמירה על שיווי משקל נפשי, שמירה על היחס הרצוי בגוף ובנפש. יכולת לערוך מאזן ועל ידי זה לרכוש תובנות. יצירת איזון המחבר את כל מרכזי האנרגיה ויוצר אפשרות לקשר תקין בין כל מרכזי האנרגיה. כמו כן, תחזוקת נוזלי הגוף במצב ניטראלי לתפקוד תקין של הגוף מבחינה כימית.

 

חיזוקית – התמצית מיועדת לטיפול בחיזוק המערכת החיסונית, שמירה על כוח וחיוניות, יצירת אנרגיה חיובית, מרץ וקלילות, חיזוק שרירים, מניעת התכווצויות, שיפור זרימת הדם, מניעת עייפות נפשית, הגברת החיוניות ומניעת עייפות נפשית.

 

תמצית לביטחון ואהבה עצמית חיובית – השילוב בין הביטחון הרגשי והחוסן הגופני יוצר איזון נעים המתאים לכל בני המשפחה! מומלץ לילדים מתבגרים או לכל מי שצריך חוסן רגשי וגופני.

 

לרכישת התמצית בחנות האתר – לחצו כאן

 

להתרשמות ורכישת תמציות נוספות בחנות האתר – לחצו כאן

 

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה ולהתייעצות, ניתן לפנות אל ד"ר גילה גבריאלוב במייל: info@doctorgavrielov.co.il או בטלפון/פקס: 03-5320266

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה