הספרים של שבוע הספר

זה ממשיך. מרתון הספרים של שבוע הספר. בואו ליהנות ממגוון הספרים, המחברים, היצירות והסיפורים המרתקים והסוחפים. שבוע הספר באתר ברסלב ישראל!

6 דק' קריאה

שירה בן דור

פורסם בתאריך 04.04.21

ממשיכים. השבוע השני של שבוע הספר יוצא לדרך ואיתו הספרים, המחברים, היצירות והסיפורים המרתקים והסוחפים. ואתם כמובן מזומנים ליהנות ממגוון הספרים ששבוע זה מציע לכם, וגם החנות המקוונת שלנו.

 

תעשו סיפור, זה שבוע הספר!

ספר, זה כל הסיפור!

עושים סיפור מכל ספר!

קחו ספר, זה שבוע הספר!

 

אין דבר כזה ילד רע

 

"אמא חיבקה אותי וניגבה את הדמעות מפניי. 'לא, הבית לא הלך לאיבוד, חמודי, זה אתה שהלכת לאיבוד' אמרה. ואני חשבתי לעצמי, 'אוי, איך שהייתי רוצה להיות צב. הבית שלו תמיד על הגב'…" אין דבר כזה ילד רע  סיפורו המרגש, המצחיק והנוגע ללב של המחבר אושי גרוס.

 

סיפור אמיתי ונוגע ללב על ילד שניצח את לקויות הלמידה! אושי, שבדרך כלל לא קיבל את היחס והעזרה המגיעים לו, סבל רבות מחבריו וממוריו, אך בעזרת הורים, חברים ומורים טובים שבכל זאת המשיכו להאמין בו ולתת לו הזדמנות, הוא לא התייאש, ובעזרת השם, גם הצליח לעבור תהליך של צמיחה מתוך כל המשברים וכיום הוא שחקן, חקיין וזמר מצליח המופיע בכל הארץ!

 

אין דברים כאלה

 

אין או יש דברים כאלה?

 

מדינת "אררט" אותה ייסד נח כמדינת היהודים? אין דברים כאלה!

משחק בכדור גורם לפריצתה של מלחמה? אין דברים כאלה!

משחק בכדור שגרם דווקא להפסקת אש? אין דברים כאלה!

משוריינים, מטוסים ושדה קרב מתנפח? אין דברים כאלה!

 

כל מה שנראה כאילו לא יכול להתרחש במציאות אך התרחש, מאוגד בספרו המרתק של בנימין חינקיס – אין דברים כאלה, שתקראו בנשימה עצורה ובעניין רב.

 

אין דברים כאלה, הזווית האחרת של קרבות עולמיים ואזוריים, תיאוריות הקונספירציה של 'אסון התאומים' והתשובות, בן לאדן אשר צץ וגם חוסל, פצצת אטום שיכולה להשמיד חצי מיליארד בני אדם ומגוון נושאים מרתקים – כולל 'כדור הקסם' שחדר ויצא 7 פעמים במהלך ההתנקשות בחייו של נשיא ארצות הברית. 31 פרקים גדושים בשילוב של מתח והומור דק, היסטוריה מרתקת, שזורה ברעננות ובתיאורים מדהימים!

 

אני והאין רוכבים על אופניים

 

בתיכון היינו חברים טובים: יו-יו, רפי, ילי ואני – 'הרביעייה'. אבל מאז עברו כמעט עשרים שנה, וכל אחד מאיתנו עבר מה שעבר. החיים פיזרו אותנו. יואל חי בשנים האחרונות בצפון, ואני פוגש אותו רק כשאני עולה למירון לציון הרשב"י. רפי מבלה לרוב בהודו, ורק לעיתים רחוקות מגיח לביקור מולדת. ואייל, שגר עדיין במרכז, הפך לעכבר הייטק שיוצא בקושי מהמחילה שלו…. ואז, יואלי התגרש, רפי נחת פתאום לביקור, אייל התחיל להרגיש קצת חנוק במחילה המוזהבת שלו, ואני – אני קניתי אופניים

 

אני והאין רוכבים על אופניים סיפור מרתק וסוחף על ארבעה חברי ילדות החוזרים ונפגשים זה עם זה, וכל אחד עם עצמו, מאת המחבר רן ובר – מחבר רב המכר סוד הנקודה הטובה. בעין משעשעת וברוח טובה אורג רן ובר רכיבה ביער עם לימוד קבוצתי בסלון, טיולי ג'יפים במדבר עם טבילה לילית בחוף הילטון, וגם הרבה קפה שחור – לכדי מסע פנימי, מקומי ועכשווי. בתוך כך שוזר המחבר סיפור בעל תובנות רוחניות ונפשיות, לאור תורתו של רבי נחמן מברסלב, בצורה השווה לכל נפש ובגובה העיניים.

 

אסירי התקווה

 

פעם הייתי נסיכה בארמונו של המלך הגדול, אבי. הייתי חלק מהממלכה הזו, טיילתי ברחובותיה, הכרתי את מבואותיה, וכך לחשו לי תדיר אנשיה: בת מלך הינך. נסיכה. אבל הוא אמר לי שיש לי שליחות. במקום לגמרי אחר, שונה ורחוק. בכיתי כל כך, וביקשתי להישאר. אבל אבי רצה ממני משהו אחר

כל הקולות הנשמעים בעולם הם קול זעקת החיסרון. זעקתו של כל אדם, המחפש פתרון למבוכות חייו, פתרון אמיתי ושורשי. אסירי התקווה  הוא מדריך ייחודי לאותם שהתייאשו ומקווים ליום שימצאו את הפיתרון, את הדרך להמשיך כל חייהם למרות הסבל המתמשך, המבוכות הפנימיות, העמוקות והסמויות. הספר מחולק לפי שלוש נקודות חשובות בחייו של כל אדם: נקודת הצדיק, נקודת החבר ונקודת ההתבודדות, שהן משמעותיות ומשפיעות על חיינו ומהוות את המענה השורשי והפנימי שאנו מחפשים ומבקשים.

ספר חובה לכל מבקש ומחפש את השלווה הפנימית וגילוי השליחות המיוחדת לו!

כישלונות חרוצים

 

אנשים לא מבינים שצחוק הוא כמו עיטוש… אי אפשר להתאפק מלשחרר אותו…"

 

כישלונות חרוצים הוא סיפור על שישה בחורים, שמונה חודשים ואין ספור מהמורות. את הספר כותבים חמישה שנחשבים לכישלונות ואחד שמוכר כגאון. מתברר שאיש מהמספרים אינו מה שנראה במבט ראשון... כישלונות חרוצים הוא ספרה המדהים של המחברת יעל רועי, על התמודדות, על שינוי מהלך חיים ועל חברות יחידה מסוגה! הספר מעורר מחשבה, נוגע ללב, מפתיע ומצחיק ברגעים הכי פחות צפויים.

 

לא לבד

 

מי יישן בחדר בו נלחשו כל כך הרבה סודות? אולי ילד בן גילו ואולי פעוטה בת שנתיים, היא בוודאי תחבק את הבובה שלה ותירדם אחת-שתיים, בלי לסבול מנדודי שינה מייסרים כמוהו… לא לבד סיפור מסע עלילה סוחף של שמוליק, גיבור הספר, הלוקח את הקורא למחוזות מרתקים מעבר לים, עד לסיומו המאלף עם חואן, נער ממגורשי ספרד, מאת המחברת א. בת מלך. רוצים להצטרף? יש עוד הרבה מתח בעלילה המרתקת הזו, בואו והצטרפו ויחד תחושו לאורך כל הרפתקה מותחת שבכל מצב אנחנו לא לבד!

 

ספר זה מוקדש לכל המתמודדים שמוצאים כוחות בלב להאמין שהכל לטובה, אפילו בהסתרה שבהסתרה!

 

אבא של שבת

 

"איזה יום היום? ומתי אהיה אבא של שבת?"… מכינים את הילד להיות אבא של שבת?

 

אבא של שבת – ספר הכנה ייחודי המלווה בתמונות מרהיבות עם סיפור  מקסים על יונתן, ילד מקסים שמתכונן להיות אבא של שבת, מאת המחברת והמאיירת מירה וינשטיין.

 

אמא של שבת

 

"איזה יום היום? ומתי אהיה אמא של שבת?" מכינים את הילדה להיות אמא של שבת?

 

אמא של שבת  ספר הכנה ייחודי המלווה בתמונות מרהיבות עם סיפור  מקסים על אביה, ילדה מקסימה שמתכוננת להיות אמא של שבת, מאת המחברת והמאיירת מירה וינשטיין.

 

שולחן השבת עם רבי נחמן

 

רוצים ליהנות משולחן השבת שלכם ביחד עם רבי נחמן מברסלב? הספר הזה בשבילכם!

 

שולחן השבת עם רבי נחמן  ספר ייחודי המאגד שיחות ורעיונות לפרשת השבוע ולמועדי ישראל מתורתו של רבי נחמן מברסלב, מאת משה רט ואליהו טייב. ספר זה מנגיש את הרעיונות העמוקים של תורת ברסלב לציבור הרחב, ומאפשר לכל אדם באשר הוא לטעום מאוצרות הרוח המיוחדים הללו. השיחות שבו מציגות את דבריו של רבי נחמן מברסלב בשפה ברורה ועכשווית, שווה לכל נפש. הן ערוכות לפי סדר פרשיות השבוע ומועדי ישראל, ואפשר ללמוד אותן בשולחן השבת והחג ולהוסיף בכך את האור המיוחד של רבי נחמן.

 

אלו לא רעיונות תיאורטיים בלבד, אלא עצות מעשיות לשיפור החיים ולהתמודדות עם אתגרי הקיום!

 

אין מקום רחוק

 

מיהו המורה הרוחני המציץ מבין חלונות הזמן ומכוון את העולם המתחדש אל השמחה והתקווה? כיצד הא מצליח לקנות מקום בלב כל מי שמטה לו אוזן? כיצד כל כך הרבה אנשים שונים מוצאים בספריו את אשר הם מחפשים?

 

אין מקום רחוק הוא ספר המאגד מאות ציטוטים מעצותיו העמוקות והפשוטות של רבי נחמן מברסלב, בשילוב משלים קצרים השופכים אור חדש על המציאות העכשווית ושגרת החיים.

 

אני ואבא שלי

 

"אבא שלי בכל בקר ניגש כשהשמש עולה בדיוק, ואותי הוא מעיר אל היום החדש בדגדוג, נשיקה וחיבוק…" אני ואבא שלי – הוא ספר שכולו חגיגה של אהבה וקשר מיוחד בין אב לבנו, בסיפור מתוק של אבא דב ודובון הבן, שעושים המון דברים נפלאים: משחקים בהרים, רוקדים בגשם וסופרים כוכבים בלילה. והחלק הכי טוב: שהם עושים הכל ביחד!

 

אני ואמא שלי

 

"אמא אוהבת לומר לי תמיד שאני הדובון המושלם, 'מקצות האוזניים ועד הזנב אתה הכי מתוק בעולם!'… אני ואמא שלי – הוא ספר שכולו חגיגה של אהבה וקשר מיוחד בין אם לבנה, בסיפור מתוק של אמא דובה ודובון הבן, שעושים המון דברים נפלאים: שוזרים זרי פרחים, מחליקים על הקרח ומאזנים תפוחים על האף. והחלק הכי טוב: הם עושים הכל ביחד!

 

בגן האמונה לנוער ולתלמידים

 

מהו סוד הבחירה? איך מתחברים אל העוצמה? מהו הכוח המניע שלנו? ואיך מתמודדים עם אתגרים שהחיים מציבים לנו בשנות חיינו, בעיקר, בשנים הראשונות המהוות את הבסיס והיסוד של המשך דרכנו בחיים?

 

בגן האמונה לנוער ולתלמידים  מותאם במיוחד לילדים ונוער מאת המחבר הרב שלום ארוש. תשובה אחת יש לכל השאלות והיא  – האמונה! משום שעל ידי האמונה ההסבר פשוט ומובן מאוד: יש בורא ומנהיג לעולם והוא משגיח על כל אחד ואחת בהשגחה מיוחדת, והוא הקובע לו את התנאים המדויקים שבהם יחיה: לאיזו משפחה ייוולד, איך יראה, מה יהיו תכונותיו ואופיו, מי יהיו חבריו ומכריו, ולא בכלליות בלבד אלא גם בפרטיות, בחיי היומיום, בכל רגע נתון – הכל מונהג מלמעלה בהשגחה פרטית!

 

בגן האמונה לנוער ולתלמידים  ספרו הייחודי ורב המכר של הרב שלום ארוש – בגן האמונה, עכשיו מותאם גם לילדים ונוער, מוגש וערוך בגובה עיניהם של הילדים להבנת אחד המושגים היפים המלווים את האדם בכל רגע בחייו – האמונה. איך מתמודדים עם מצבי לחץ? איך מתמודדים עם כעסים? מהם מבחני החיים מהו סוד הבחירה? ואיך מתחברים אל העוצמה? וכמובן, שישנן עוד שאלות רבות עליהן הספר נותן מענה בשפה ברורה, בהגשה ועריכה מקסימה, עם דפים צבעוניים ותרגילים מעניינים ומאתגרים.

 

הבריחה מאיראן

 

לאן נחטפו התאומים של שמואל ורבקה חביקיאן ?מי פגע במחבל אל-קאעידה בדרכו לפיגוע טרור במגדלי התאומים ?מהי המומחיות של אנשי שבט הבלוצ'ים שוכני המדבריות? מה סוד קסמו של הרב איכלרמן? מדוע מפקד המשטרה האיראני אסר את הורי התאומים?

הבריחה מאיראן – סיפורה עוצר הנשימה של משפחה יהודית אמיצה בשנות המהפכה האיראנית, עלילה מרתקת וסוחפת מאת המחברים קובי לוי והרב אברהם אוחיון.
 

זה לא ספר ככל הספרים! כאן תגלו חשיפה על פרק עלום למדי בהיסטוריה הקרובה של חלק נכבד מעמנו, חלק אשר היה כלוא מאחורי מסך ברזל אימתני, לא בערבות רוסיה אלא במרחביה האדירים של איראן מאז שעלה חומיני והאסלאם הקיצוני התחזק. יהודים רבים חשו כי האדמה בוערת תחת רגליהם, וכשרצו לצאת מהמדינה העוינת נעזרו בני שבט הבלוצ'ים, כפריים בדואים, שהצטיינו בהברחת הגבול. הסיפור מבוסס על פי תחקיר שעשו המחברים בקרב אנשים שחוו את חיי האימה תחת שלטון האימה החומיניסטי, ואף הם ניצלו בנס על ידי בריחה ממלתעות הרשע והקשר הדוק לארגון הטרור אל-קאעידה. אבל הסוף מפתיע ולא ישאיר אף עין יבשה!

 

סט ספרי הילדים של הרב שלום ארוש

 

סט שלם של כל שבעת ספרי הילדים של הרב שלום ארוש! ועכשיו – הדרך המתוקה והיפה להקנות את ערכי האמונה לילדי ישראל – הרבה יותר זולה !הסט כולל את הספרים:

נחמן הקטן המביא קווים לדמותו של רבי נחמן מברסלב בתקופת ילדותו.

אברהם אבינו  סיפורים על דמותו של אברהם אבינו כילד.

יוסל'ה על יוסף הצדיק, בנו של יעקב אבינו.

דוד יפה עיניים על ילדותו של נעים זמירות ישראל – דוד המלך.

נחשו מי אני סיפור מקסים על דמויותיהם כילדים של מרדכי ואסתר, לעומת המן וזרש.

רבי לוי יצחק על ילדותו של הצדיק שנודע בכינויו "סניגורן של ישראל" – רבי לוי יצחק מברדיטשוב.

אבידת בת מלך – המעשייה המפורסמת של רבי נחמן מברסלב, מלווה באיורים צבעוניים.

 

אז כמו ששמתם לב, בחנות ברסלב ישראל לא מפספסים את הזמן המיוחד שכל כך שייך לעם הספר – עם ישראל, ומציעים לכם ספרים ממדפי החנות המקוונת שלנו במגוון רחב של נושאים: ספרי חסידות ברסלב, ספרים בתחום הרוחניות, האמונה והחסידות, שפע אדיר של ספרי קריאה, משפחה וזוגיות, ספרי בישול, תזונה ובריאות, חגים ומועדים, תנ"ך ופרשת השבוע, קבלה וזוהר, שואה ועם ישראל, רפואה והלכה, ספרי ילדים ונוער, מגוון אדיר של סידורים ותפילות לשימוש אישי או כמתנה לכל עת ועוד.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה