לא כל יום ספר

לא כל יום ספר, אבל כשחג הספרים מגיע זה סיפור אחר לגמרי! שבוע הספר בברסלב ישראל, ימים מלאים בספרים מעניינים, סוחפים ומרתקים ובמחיר שווה לכל כיס!

6 דק' קריאה

שירה בן דור

פורסם בתאריך 17.03.21

יריית הפתיחה לתחילתם של ימים מלאים בדפים ושורות נשמעה, ואנחנו יוצאים לדרך. כמו בכל שנה, גם הפעם אנו מציעים לכם ממיטב ספרי החנות המקוונת של ברסלב ישראל, ואני מדברת על מגוון עשיר ורחב מכל התחומים שמעניינים ומעסיקים אותנו בחיים, כמו –  משפחה וזוגיות ספרי בישול, תזונה ובריאותחגים ומועדים תנ"ך ופרשת השבועקבלה וזוהרשואה ועם ישראלרפואה והלכהספרי ילדים ונוער, מגוון אדיר של סידורים ותפילות לשימוש אישי או כמתנה לכל עת, ספרי חסידות ברסלב' רוחניות, אמונה וחסידות ושפע אדיר של ספרי קריאה ועוד.

 

הצטרפו לחגיגת הספרים של ברסלב ישראל והרשו לעצמכם להתפנק עם המתנות הכי איכותיות במחירים שאסור לפספס!

 

סט ספרי הרב שלום ארוש

 

סט ספרי הרב שלום ארוש לכל תחומי החיים ספרי חובה בכל  בית! מתנה ייחודית ומקורית ליקרים לנו! ספרים המהווים עזרה והדרכה לכל תחומי החיים, כאלה ששינו לאנשים רבים מכל רחבי עולם את החיים לטובה! חלקם רבי מכר בארץ ובחו"ל: גן האמונה גן השלוםחכמות נשיםהשם רפאךבשדי יער,חינוך באהבהבגן העושרשעריו בתודהגן הגעגועיםבגן החכמה גן הדעת, ילדים מוצלחים, אמרתי תודה ונושעתי, אור חדש.

 

הספרים האלה שינו לאנשים רבים את החיים, מה אתכם?

 

מה יקרה אם אמות מחר בבוקר

 

"כל לילה אני עולה לישון על יצועי עם תחושה שעשיתי מיליון מצוות והבאתי המון אור לעולם, שהשם אוהב אותי, דלוק עלי חבל"ז, ושגם מה שלא הספקתי, או יצא גרוע, ככה בדיוק היה צריך לקרות", כך כתבה דפנה מאיר הי"ד והוסיפה, החיים שלי דבש דבורים טהור. יש הרבה דבורים והרבה עקיצות, אך יש גם הרבה דבש".

 

מה יקרה אם אמות מחר בבוקרסיפור חייה המרתק והסוחף של אישה מיוחדת במינה ויוצאת הדופן – דפנה מאיר הי"ד, שנרצחה על ידי מחבל בביתה שבעתניאל בשנת 2016, והמועלה על הכתב על ידי הסופרת והעיתונאית יפעת ארליך.

 

"חפשו אותי בחנויות הספרים המובחרות וגם בגוגל, שם אני כבר כוכב…" מילותיה של דפנה!

 

הבן שלי מתבגר

 

הבן שלי מתבגרגיל ההתבגרות הוא תקופה מטלטלת, הן להורים שילדם הפך בין לילה מילד לנער, והן לנער עצמו החווה שינויים אדירים שלעיתים אין מי שיעזור לו להכיל אותם. בתוך המרחב הזה מונח הספר הבן שלי מתבגר, פרי עטו של המחבר אלי שיינפלד זוכה פרס "המורה היזם" על ספרו "היצר, הלב והאדם".

 

ספר חובה בכל בית! מאגד המון עצות מעשיות, כלים ליצירת שיחה, התייחסות למצבי קיצון ודרכי התמודדות, והכל בשפה פשוטה מתוך עומק רוחני ומבט אופטימי!

 

עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים

 

בשביל התא המשפחתי, בשביל האושר של בני המשפחה הם יהיו מוכנים לעשות הכל! רק שהדרך ארוכה

עזרה ראשונה לנישואין מוצלחיםמדריך ייחודי לחתן ולכלה, להכוונת זוגות נשואים והתנהלות בשעת משבר. ארגז כלים נפלא עם דפי עבודה ותרגילי חשיבה מאת הרב ישועה עטייה. ספר עזרה ראשונה עשיר בניסיון של שנים ועבודה מול זוגות רבים שיכול לחסוך מחלוקות, אי הבנות וכעסים. זה בהחלט הספר שיפתיע אתכם!

 

כי מה לא עושים בשביל שלום בית?!…

 

סודות הקאוצ'ינג היהודי

 

סודות הקאוצ'ינג היהודי"סודות האימון היהודי הם בני אלפי שנים. ההתבוננות בסודות הללו מלמדת כי כל אחד מאיתנו הוא "אדם – עולם – מקדש"…

 

קריאת ספר ייחודי זה שחיבר מאסטר הקואצ'ינג בני גל, תפליא את הקורא לראות עד כמה הוא מסוגל וקרוב לחבר בין שלושת המושגים הללו בחיבור פשוט ומעשי, ואשר ישנו לו את החיים להרבה יותר מלאים ושמחים!

 

אל תפספסו את ההזדמנות להיות אנשים מיוחדים!

 

החיים שבתוכך

 

אם את מחכה שמשהו טוב יקרה בחייך, אם את חווה קושי מול הסביבה, המשפחה, בן זוגך, גופך או מול עצמך, אם החיים שלך עברו למצב המתנה ואת מרגישה שמשהו תקוע, אם המציאות מאלצת אותך לצאת אל הלא נודע

 

החיים שבתוכך – ספר ייחודי המסייע לקוראות לגלות את הדרך שלהן לצלוח את אתגרי הפוריות בשמחה, ברוגע ובשלמות עם עצמן, מאת המחברת גלית פרידמן. הספר מעורר את הקוראות להתבונן פנימה ולהקשיב לעצמן, תוך תשומת לב לאיזון נכון בין הגוף לנפש. הספר מיועד לא רק לנשים שממתינות לילדים, אלא לכל אישה שממתינה למשהו בחייה, הוא מביא נקודת מבט חדשה שמאפשרת לצלוח את ההמתנה ולגלות את השביל הייחודי לה.

 

הצטרפי למסע ייחודי בו תקבלי ארגז כלים עשיר לחיים!

 

נהר האמת

 

"פחד לבדו הוליד את כל השקרים?' שאל כשהוא מזדקף במקומו. 'לא לבדו, כמובן יש גם את בת זוגו – בהלה'. 'ואיך נולדו פחד ובהלה?'. 'הוריהם היו ריקנות וקנאה'. 'ומי ילד אותם?'. 'בושה וכלימה'. 'ואותם?' 'בוז ולעג'…"

 

נהר האמתמבעד לנופים אלגוריים מרהיבים, דמויות ומצבים מוכרים יותר ופחות, דיאלוגים תמימים ומרגשים, בוקע אור האמת כגילוי מרתק, גילוי התבונה האינסופית הצרובה במצולות שלנו, אוצר עתיק הממתין לבעליו, כמו שכתוב "מים עמוקים עצה בלב איש…" ספרו המיוחד של יוסף שוורץ (סלע) המוכר לנו כיוסף המספר.

 

הצטרפו למסע המרתק של גילוי האוצר העתיק הטמון בנו!

 

מדעי האושר

 

מהו אושר? כיצד יוצרים אותו? איך מגיעים לשמחת חיים אמיתית? איך יוצרים אהבה אמיתית ובונים קשר יציב ומאושר?

 

מדעי האושרכל התשובות בספר המיוחד הזה! התשובה היהודית לפסיכולוגיה חיובית. ספר המעניק לקוראים כלים מעשיים לאושר אמיתי, בשילוב מקורות היהדות ומחקרים עדכניים, מאת המחבר מאיר גור. ספר שכולו מתנה נפלאה המלמד כיצד ליצור חיים מאושרים באמת.

 

בואו לגלות את הסודות והדרך לחיים מאושרים!

 

המדריך המלא לנישואין מאושרים

 

המדריך המלא לנישואין מאושרים – סט ייחודי לבני הזוג – מדריך ייחודי מלא לנישואין מאושרים מאת הרב זמיר כהן!

 

בני זוג רבים בכל רחבי העולם עומדים לא פעם כשהם נבוכים ומתפלאים מדוע השלום אינו שורר בביתם, למרות ששניהם באמת טובי לב ורגישים לבן-בת הזוג. הפתרון לחידה המביכה הזו נעוץ בהפנמת העיקרון היסודישלא די להיות טוב כדי להעניק לזולת כראוי ולספק את צרכיו, אלא יש לדעת מה הזולת צריך לעצמו בשונה ממני, ולספק לו את מה שחסר לו ולא את מה שאני חש צורך לתת ולהעניק לפי טבעי כאיש או כאישה.

 

המפתח לזוגיות מאושרת מתחיל במדריך המלא לנישואין מאושרים!

 

שיח הנשמה

 

שיח הנשמהשיחות הר"ן עם פירוש "שיח הנשמה"! פירוש נפלא וסוחף על ספרו של רבי נחמן מברסלבשיחות הר"ן, מלוקט ומאוגד משיחותיו ושיעוריו הנפלאים של רבי צבי אריה רוזנפלד זצ"ל. שיחותיו הנפלאות של רבי צבי אריה רוזנפלד זצ"ל ידועות במתיקות הרוחנית שבהן ואשר קירבה את השומעים לבורא ולצדיקי האמת, ובעיקר לתורתו של הצדיק יסוד עולםרבי נחמן מברסלב, שהרב צבי אריה מסר את נפשו כל חייו להאהיב את שמו בעולם!

 

מתנת מתיקות החיים והדרך להכיר את הנשמה נמצאת בספר זה!

 

אמונה ברורה

 

אסור לעולם הדתי לגמגם. כבדי פה וכבדי לשון אנחנו. יסודות אמונת ישראל אינם שגורים על פה הדור. דורנו הוא דור דעה. יש לדבר עמו בשפה אינטליגנטית וברורה!

 

אמונה ברורה ספרו הייחודי של הרב ראובן פיירמן, המראה כיצד ניתן להוכיח את יסודות אמונת ישראל בצורה שכלית ומשכנעת לכל מי שעולם ההיגיון מהווה עבורו קריטריון לחקירת האמת.

 

למדו את השפה האינטליגנטית הברורה לחקר האמת בלי לגמגם!

 

ממתקי אימון יהודי

 

מי לא אוהב ממתקים?! האמת, כולם! אבל אם חיפשתם משהו מיוחד, ממתקי האימון היהודי של המאמן והמחבר בני גל בדיוק בשבילכם!

 

ממתקי אימון יהודיממתקי האימון היהודי עשויים ממיטב החומרים הטבעיים: חכמת חיים, אמונה, אהבה ומתיקות, מאת המחבר והמאמן בני גל מייסד בית הספר לאימון יהודי בשיטת BSD ומחבר רב המכר סודות הקואצ'ינג היהודי.

 

תובנות מרעננות במנות קטנות!

 

להיות לאם

 

להיות לאםמדריך מעשי, מקצועי ורוחני לקראת הלידה, מאת אביבה רפפורט. הסבר נרחב בלשון ברורה על כל שלבי ההכנה ללידה ושלבי הלידה עצמה, על תמיכה בלידה ושיטות חדשות-ישנות, היולדת והצוות הרפואי, תזונה נכונה, ועוד. הספר שזכה להמלצות והסכמות חשובות!

 

בואי להכיר את השלבים הקסומים במסע אל האימהות!

 

הסטטוס היהודי

 

"לפעמים נדמה לי שהתורה היא הנושא הכי פחות מדובר בישראל. אנחנו כל הזמן נעים מסביב. על יד. לא מדברים על הדבר עצמו. מתווכחים על תקציבים ועל מפלגות, על מגזרים ועל מגדרים, על הפגנות ועל שערוריות… הציבור מתבקש בעיקר להתעצבן, לגנות, להזדעזע. פס הקול הדחוס הזה נע מסערה לסערה, אבל לא מתחיל לגרד את מה שבאמת מסתתר כאן לכן החלטתי לכתוב על פרשת השבוע, על הדופק שלנו כבר אלפי שנים. רואים אותה בשבת בבוקר בבית הכנסת, אבל היא נותנת משמעות והשראה לשבוע כולו…!" (סיון רהב מאיר)

 

הסטטוס היהודיספרה הייחודי של המחברת והעיתונאית סיון רהב מאיר, המעניק ניסיון צנוע בעזרתו היא מכניסה את פרשת השבוע לתוך השיח שלנו, לחבר אותה לכאן ועכשיו, להוסיף אל רשימת הדוברים שאנחנו שומעים כל הזמן גם את פרשנינו מכל הדורות.

 

בוא לגלות מה יש לפרשה לומר על כסף וזוגיות, חינוך וקנאה, פרסום וכעס!

 

סוד פענוח החלומות

 

חלמתם חלום ואתם רוצים לדעת מה הוא אומר? הספר הזה בשבילכם!

 

סוד פענוח החלומותספר ייחודי המלוקט מהספרים הקדושים ומדברי חז"ל מאת יהודה כהן, ומבהיר בנושאים כמו: מהו עצם מהות החלום, כללים לפתרון חלומות, סיפורים נפלאים ועוד.

 

אל תשברו את הראש, קנו את ספר סוד פענוח החלומות!

 

דיבור לאברים

 

"לאחר שקראתי שרבי נחמן מברסלב יעץ לאחד מתלמידו הקרובים לפנות בדיבור אל איברי גופו, רציתי בעצמי להגשים עצה זו, המסתמכת על משפט קטן…"

 

דיבור לאבריםחוברת ייחודית המדריכה את הקורא לדו שיח עם הגוף, או בעצם, לגלות מהי האומנות לחוש את האור האלוקי בתנועות של חיי היומיום, מאת יעקב אברהם אוז'אלבו. חוברת הפותחת את הדרך למודעות עצמית ומאפשרת לצרף את המחשבה אל התנועה ברגע שהיא נעשית!

 

נסו תרופה חדשה ומעניינת – דו שיח עם הגוף!

 

כמים ליבך

 

"קומי רני בלילה לראש אשמורות, שפכי כמים ליבך נוכח פני ה'… גדול כים שברך, מי ירפא לך"… (מתוך מגילת איכה).

 

כמים ליבךמדוע כאנשים בכלל, וכיהודים בפרט, כה קשה לנו להרגיש שמחה שלמה? למה כשהאישה, גיבורת מגילת איכה, אמורה להתרונן – "קומי רוני" – למה דווקא אז היא שופכת לב כמים? מדוע דווקא בחתונה לא נותנת לנו ירושלים לשכוח אותה? והאם נדונו, כיהודים, שלא לחוש לעולם חופש גדול מבלי להצר את צעדינו בימי בין המצרים?!

 

ספרה הייחודי של הרבנית ימימה מזרחי, ינסה ביחד אתכם לצעוד בזהירות בין המצרים!

 

מאחורי כאב הגב

 

מאחורי כאב הגבספר מקורי ומרתק המציע מודל חדשני לטיפול עצמי בכאב פיזי ונפשי, מאת ח. נר. הספר מתאר גישה חדשנית להסתכלות על מכאובי הגוף והנפש, לצד מדריך מעשי וקל להבנה. במקום בו הן הרפואה המודרנית והן האלטרנטיבית כשלו, ספר זה מגלה אופציה שונה לגמרי.

 

הפתרון טמון בתוככם! ללא תרופות, ללא טיפולים וללא תרגילים!

 

חג ספרים שמח!

כתבו לנו מה דעתכם!

1. רוחמה

י"ח סיון התשע"ז

6/12/2017

שבוע הספר תענוג אמתי לאוהבי הספרים

וואוו… איך בא לי את כל הספרים. כתולעת ספרים לא קטנה אהבתי שבחרתם בפינצטה ספרים איכותיים ומשובחים שבהחלט עשויים לתרום לקורא. אני נהנית מקריאת ספר שבו אני יוצאת נשכרת בידע כזה או אחר. ב"ה זכיתי להכיר חלק מהספרים שנתתם להם קרדיט ובהחלט מגיע להם. ממליצה בחום לקנות לקרא ולהינות. המחירים באתר בהחלט סבירים ואפילו נמוכים! תודה רבה ושבוע ספר מהנה. בברכה רוחמה אפרתי

2. רוחמה

י"ח סיון התשע"ז

6/12/2017

וואוו… איך בא לי את כל הספרים. כתולעת ספרים לא קטנה אהבתי שבחרתם בפינצטה ספרים איכותיים ומשובחים שבהחלט עשויים לתרום לקורא. אני נהנית מקריאת ספר שבו אני יוצאת נשכרת בידע כזה או אחר. ב"ה זכיתי להכיר חלק מהספרים שנתתם להם קרדיט ובהחלט מגיע להם. ממליצה בחום לקנות לקרא ולהינות. המחירים באתר בהחלט סבירים ואפילו נמוכים! תודה רבה ושבוע ספר מהנה. בברכה רוחמה אפרתי

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה