שבוע הספר 2018 – חגיגת הספרים ממשיכה!

שבוע הספר 2018 – חגיגת הספרים המטורפים שלנו ממשיכה עם כל הכוח. שירה בן דור על המבצעים, ההטבות, השליח עד לבית, והספר – חברו הטוב של האדם!

3 דק' קריאה

שירה בן דור

פורסם בתאריך 15.03.21

זה עוד לא נגמר!

 

שבוע הספר  –עולם שלם של ספרים, ריח הדפים הכתובים, מחברים וסופרים מן השורה – הכל ממשיך ועם ים של הנחות ומבצעים מטורפים בחגיגת הספרים שלנו.

 

שבוע הספר 2018 – כל מה שקורא בברסלב ישראל!

 

אין כמו ישראל, נכון? אז קחו מקל, תרמיל וסיפור דרךהמדריך ללימוד ניווט ומיומנויות שטח – מאת זאב ח' ארליך (ז'אבו)! עם מפות צבעוניות, תמונות, הכוונה, תצלומי אוויר, מידע יקר ערך שגובש ונערך על ידי צוות מומחים לניווט שטח, עם מידע חיוני בחירת נתיבי התקדמות, מציאת מקורות מים ועוד. בקיצור, אחלה ספר לטיולים עם החבר'ה וניווט ברחבי הארץ.

 

אם אתם רוצים להפוך את שולחן השבת למשהו יותר… מחודד, מעורר ומרגש, אתם מוזמנים לעשות את זה עם 3024!!! חידות על פי לימוד פרשת השבוע בספר – תורתך שעשועי. אף אחד מבני המשפחה לא נשאר אדיש מהרגע שהספר הזה נפתח! מאת זאב פרנק.

 

נפש בריאה בגוף בריא? כולם רוצים! אומן הרפואה, גדול הרופאים בכל הדורות – הרמב"ם מציע לנו אמרות במגוון רחב של נושאים המעסיקים אותנו לא מעט – הנפש, התכלית האדם, היעוד שלנו ועוד בספר הנפש הבריאה – מחכמתו של הרמב"ם. בכל עמוד תקבלו לנו צידה לדרך רגועה ושלווה.

 

 

כל העולם לא נברא… אלא בשבילי! ולחפש כל הזמן איך להפוך את העולם הזה ליותר יפה. איך? על ידי התפילה. הספר אשפוך את ליבי – מתפילותיו של רבי נתן מברסלב, מקבץ תפילות נפלאות שליקט ל. ריצ'מן על עצמנו ועל העולם, להתחזקות ועוד. ספר מיוחד במחיר עוד יותר מיוחד!

 

מחפשים את הכביש המהיר ליהדות? עשרים מדעני צמרת מוכיחים שהמדע הוא הכביש המהיר ליהדות! בספר עובדה של מאור פז מעניק הצצה מרתקת לעולמם של אלו שמצאו במדע נתיבים חדשניים ומופלאים לתורה. אוסף מרתק של ראיונות, עדויות ודברי חיזוק מאנשי אקדמיה ומובילי המדע בדורנו. עמודי הספר הצבעוניים מוסיפים לחגיגה.

 

מה אתם יודעים על כף היד שלכם? מה אומרים הקווים המסתוריים והרבים שבה? בספר חכמת היד והשרטוט תמצאו אוסף מיוחד במינו של 18 חיבורים וכתבי יד קדמונים על ענייני שרטוטי וצורות כף היד על פי חכמת הנסתר.

 

התופעה הזו מסקרנת ללא ספק, ואני מתכוונת לנדידה האנושית הגדולה של עשרות אלפי גברים מארצות שונות, דתיים וחילונים, אל עיר הגעגועים – אומן. הסופר, הזמר, השחקן והבמאי – יצחק (איזו) ליבוביץ' מעניק לנו בכישוריו המיוחדים ספר יוצא דופן – האור הגנוב שמרגיש כמו הצגה אמיתית בה השחקנים עולים בזה אחר זה ומספרים בגוף ראשון את סיפורם האישי, בצורה קולחת ומלאת הומור. "מומלץ במיוחד לכל מי שכבר היה באומן, ניסה להסביר לחברים מה קרה לו שם ולא הצליח..." כך מסכם איזו את החוויה.

 

איזו עצה נתן השועל לאפרוחן המכוער? מדוע התלונן הטווס על מר גורלו? ומה ענה לו השועל? איך הצליח השועל להציל את הדגים מפי הדוב? האם הצליחו העכברים להציל את הביצה מידי השועל? מיהו הצובל ומהי התכונה המעניינת המיוחדת לו? האם העקרב עמד בהבטחתו שלא לעקוץ את הצפרדע? כיצד ניצח השועל את הפיל והלוויתן ביום אחד? כיצד הערימו השועל והצבוע על החמור? ומי ניצח בתחרות בין הצב והארנב? – אלו הם רק מקצת מן המשלים שתפגשו בספר המדהים משלי שועלים למשעולי החיים קומיקס משעשע להורים ולילדים!

 

אם אתם מאלה (ומי לא?) שמחפשים השראה יומית, במיוחד בבקרים האלה שקמנו על צד שמאל והיום התחיל עוקם והמשיך להתנהל בעצלתיים, ושמהיום הזה לא ייצא כלום!!! הספר הזה בשבילכם! השראה יומית מאת הרב יצחק פנגר שנותן לנו נקודות אור לשגרת היומיום עם עצות נפלאות, רעיונות וים של הומור להאיר את האפלה ביום בהיר ו'עקום' במיוחד…

 

וזה לא הכל, אתם מוזמנים לבקר בחנות הספרים המקוונת שלנו וליהנות ממגוון עצום ורחב של ספרים בכל התחומים: ספרי הרב שלום ארוש עליהם יש משלוח חינם!, ספרי ברסלב, משפחה וזוגיות, רפואה והלכה, ספרי בישול לחגים, שבת, מאפים ובריאות, תנ"ך ופרשת השבוע, ספרי ילדים, רוחניות וחסידות, שבת ומועדים, ספרי קריאה רבים, סידורים ומחזורים, תפילות, ברכונים ועוד.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה