איך לתפוס חתן

השעון מתקתק ואתן צריכות הדרכה וט"ו באב, חג האהבה היהודי, כבר בפתח והחצי השני עדיין לא איתך. עליזה טייטלבאום עם כל הטיפים שאתן צריכות!

4 דק' קריאה

עליזה טייטלבאום

פורסם בתאריך 15.03.21

אז את רוצה לתפוס חתן, והשעון מתקתק, ואת צריכה ספר על זה ממש עכשיו למרות שכל הגברים כבר תפוסים ונשואים. ובכן, הנה החדשות הטובות: השבוע נחגוג את ט"ו באב – חג האהבה היהודי, הוולנטיין דיי שלנו, הזמן הכי מתאים להציב את המלכודת לחצי השני שלך…

 

על חיי נישואין כבר דיבר רבות רבי נחמן מברסלב לפני הרבה זמן בסיפורו "מעשה מחיגר" (אחד מסיפורי המעשיות המפורסמים שלו). הנה חלק שתפס אותי:

 

ואלה שדיברו איתו (השדים) ניסו לפתות את נכדו של הזקן. היו לו בנות מתבגרות והם אמרו לו 'הבנות שלך כבר גדולות ואין לך כסף לחתן אותן. לכן אתה צריך להשתמש בספר הזה'.

 

האם יש ספר כזה שמבטיח לנו הצלחה? בזמני לא היה אפילו אחד, אבל עכשיו יש והוא נקרא חכמות נשים של הרב שלום ארוש.

 

אל תגידו 'אין לי כוח לקרוא' ו'אין לי כוח עכשיו לספר של איזה רב חסיד ברסלב' וכל מיני תירוצים, כי מה כבר האפשרויות שלכן? תאמינו לי, שווה קריאה!

 

אז כמו שאמרתי, בזמני לא היו ספרי הדרכה. לכן פניתי למדריכה מהסמינר שליוותה אותי כדי לקבל כמה טיפים, דברים שידעתי שהיא לעולם לא תגיד לי וכמה דברים שפחדתי אפילו לשאול.

 

בכל אופן, המדריכה הנפלאה אכן לימדה אותנו, הבחורות שכבר מאוד רצו לטוס לחופה עם החצי השני שלהן, להתפלל. וזה דבר נפלא. אבל איך מתנהגים ומה אומרים כשאת איתו?

 

אף אחד לא דיבר איתי על זה.

 

רק על היצר הרע.

 

היא אמרה לי שהוא יכול להיות מאוד ערמומי. לפעמים הוא, היצר הרע כמובן, יציג את עצמו כצדיק המושלם עלי אדמות.

 

"אז איך אדע שזה הוא?" שאלתי.

 

"אם תתחרטי אחר כך תדעי שזה הוא" אמרה ולא הוסיפה.

 

כן, אני יודעת מה אתן חושבות, גם אני חשבתי על זה. תודה רבה לך.

 

אז היא לא ממש אמרה מה צריך לעשות ומה לומר כשאת איתו, וזה די טבעי לרצות לדעת עד מוות מה צריך לעשות, נכון?

 

מאמרים נוספים בנושא:

ט"ו באב – רוקדים כל הדרך לחופה

הענווה של העצים

זמן לאהוב
יש עם מי לדבר
ט"ו באב: בנייה ואחדות

 

אומר לכן יקרות, מניסיוני האישי, שאין שום קיצורי דרך חוץ מלקרוא, וללמוד כמובן, את מה שספרי ההדרכה הנפלאים של היום מציעים לכן. ואני יודעת שיש היום הרבה אתרי שידוכים מפורסמים ואתן מן הסתם רוצות לנסות את מזלכן שם לפני שתתפסו את הספר בידיים שלכן, נכון? הנה כמה דברים שהעליתי בחכתי מאותם אתרים:

 

אלה הטיפים שמעניקים לנו מחקרים מדעיים אחרונים בנושא (כך מוסבר באתרים):

 

* כשאת מדברת איתו, הטי את ראשך כשהסנטר קדימה.

 

* כשאת אומרת לו לילה טוב, תפסי את העיניים שלו והישארי כך כמה שניות.

 

* פתחי את דלת המכונית שלו מבפנים.

 

* אמרי לו, "וואו, אתה באמת חזק".

 

* אל תקראי לו.

 

* שבי לידו כשהוא רואה טלוויזיה.

 

* ועוד נתון שהמדע החליט שהוא חשוב לגלות לכן הוא: שמי שמחפש שידוך אונליין הוא אדם מאושר עם זוגיות מתמשכת.

 

* וואו. באמת?

 

לפני שאתן רצות להירשם, בררו היטב באיזו אוניברסיטה ביצעו את המחקרים האלה.

 

באתרים האלה תגלו פרסומות שנראים כמו מאמרים. אחת הפרסומות הפופולארית שמצאתי היא של מאמן זוגי שגילה את 12 מילות הקסם שמבטיחות לכן להיות מבוקשות ושאף גבר לא יוכל לעמוד בפניכן.

 

אז לפני שאתן רצות לשם, הרשו לי להזהיר אתכן שברגע שתקליקו על המסגרות שהמצגת הזו מעלה בפניכן יהיה קשה לעצור. למה? כי המאמן הזה ממשיך להבטיח שוב ושוב שבמסגרת הבאה הוא יחשוף בפניכן את הסוד – רק שהמצגת הזו נמשכת עוד ועוד זמן, במשך שעה שלמה בלי לראות את הסוף שלה באופק והלב שלכן יודע  איכשהו ש-12 המילים האלה אפילו לא יעבדו.

 

יקרות, אני יודעת איך זה מרגיש להשתוקק למילות הקסם. כי גם אני הייתי שם. בשנות העשרים המאוחרות שלי, כמעט נושקת לגיל שלושים, הייתי רווקה בעוד חברותיי היו נשואות פלוס בעל מקסים וילד או שניים. מה לא עשיתי ולמי לא פניתי. הגעתי יום אחד לאדם שהציג את עצמו כמקובל הבקיא בסגולות למציאת הזיווג, שהבטיח שעם הסגולה הזו הוא יתפוס לי את החצי השני: כמה מילות 'קסם', מחבת חם, כף שמן זית, פלפל חריף אחד וגפרור דולק.

 

קל, נכון?

 

אולי גם זה יעניין אתכם:

אני רוצה להרגיש אהבה
שמחת ט"ו באב
הסודות, השמחה והאחווה

 

אני מתחננת בפניכן, אל תעשו את זה. הטריק הזה לא עבד. למרות שהוא היה קרוב. לבעלי הראשון קראו כמעט כמו לבעלי הנוכחי – נתן. אפילו לאמא שלו, של הבעל הראשון, היה שם דומה לשם של אמא של נתן, אבל זוגיות אחת (השנייה) הצליחה והשנייה (הראשונה) לא.

 

ואני מתחננת בפניכן, אל תשכנעו את עצמכן שזה לא משנה שאתן לא מחוברות לבחור ולא מדברות עם עצמכן על זה, כי הוא האחד וזה קסם ויהיה לו אבא עשיר שיקנה לכן בית ורכב בדרום אפריקה, ותהיה לכם גם עוזרת, ותהיו רחוקות מכל הבלגאן של העיר בה גדלתן.

 

עצתי לכן היא שכאשר תמצאו את עצמכן אומרות את זה פשוט אל תקשיבו. כן, לעצמכן.

 

כי אחר כך תצטערו.

 

ורבי נחמן ממשיך:

 

הנכד לא ידע שהם (אלה שדיברו איתו) ניסו לפתות אותו, הוא חשב שזה הלב שלו שנותן לו את העצות הללו. אבל הוא החליט לנסוע לקבר של סבא שלו ולשאול… והוא (הצדיק) אמר לו, 'אל תקשיב להם. בורא עולם יעזור לך'.

 

בורא עולם שלח לנו את הספר חכמות נשים – אם לא יכולתי להשתמש בו לעצמי (כי הוא עדיין לא נכתב) כדי למצוא את האחד, אני בהחלט ממליצה אותו לכן, שיכולות להשתמש בו וליהנות מהעצות הנפלאות שהרב ארוש נותן.

 

אה, הספר הזה לא מיועד רק למציאת בן הזוג אלא גם כזה שמלווה אותנו בחיי הנישואין עם אינספור עצות ודרכים לשלום בית ולזוגיות מוצלחת. אז לא רק שהרווחתן בדרך זו את החצי השני אלא גם ספר שהוא פוליסת ביטוח לחיים בשניים מתוקים ונפלאים ולשלום בית מהסרטים.

 

חג אהבה שמח!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה