שכנים קשוחים

האצבע של החיזבאללה מלטפת את כפתור המלחמה, החמאס חוצפנים מאי פעם, והגישה של אבו מאזן היא 'הכל או כלום'. ועוד לא הזכרנו את אירן... לך תבנה מדינה עם שכנים כאלה.

3 דק' קריאה

הרב אליעזר רפאל ברוידא

פורסם בתאריך 05.04.21

האצבע של החיזבאללה מלטפת
את כפתור המלחמה, החמאס
חוצפנים מאי פעם, והגישה של אבו
מאזן היא ‘הכל או כלום’. ועוד לא
הזכרנו את אירן… לך תבנה מדינה
עם שכנים כאלה.

עברנו את שלושת השבועות כשאת סופם ציינו עם יום תשעה באב, די בשקט, ברוך השם. זה לא אומר שאנחנו יכולים לשבת רגל על רגע ולנוח. עכשיו עלינו להתכונן ליום הדין – ראש השנה. אבל, כשאנחנו מסתכלים סביבנו, אנחנו מגלים שאנו לא נמצאים בלונה פארק. בעולם הגדול, ובפרט בחלק של המזרח התיכון, אנו מגלים שהשכנים סביבנו לא כל כך פשוטים.

שכנינו הצהירו שהם ישברו את המצור הימי על עזה. ועד שישראל תיכנע לדרישות מבחוץ, עלולים להתפתח עימותים ימיים בכל יום ממש.

האצבע של החיזבאללה ממש מלטפת את כפתור-המלחמה. על פי דיווחים מהתקשורת, בעיקר שלהם, בארגון חיזבאללה חושבים שאם הם הורידו לנו קצת דם מהאף במלחמת לבנון השנייה – יולי 2006, כשלא היה להם את הנשק והתחמושת שיש להם היום, אז היום, אם הם יתקיפו, הם יכאיבו לנו מאוד…

החמאס חוצפנים יותר מאי פעם, והם לא מתכוונים לוותר על מילימטר, בין אם זה במשא ומתן על החזרתו של החייל החטוף גלעד שליט ובין אם זה במשא ומתן לקידום תהליך השלום.

אבו מאזן חושב שהוא לא צריך שיחות ישירות, כלומר משא ומתן ישיר עם ישראל עד שהוא יקבל את מה שהוא דורש מישראל, וזה כמובן כשארצות הברית ערבה לכל. בכל מקרה, הוא מחזיק את עצמו כמנצח. או שהוא מקבל את כל מה שהוא רוצה (אולמרט הבטיח לו 95%, אבל הוא דחה את זה) או שהוא הולך על אינתיפאדה נוספת, בזמן שהוא עושה סולחה עם שלוחיו של הניה מהחמאס ששולטים בעזה ומעבירים טילי קסאם לשטחים נוספים. אתם יודעים מה המשמעות של זה? שתל אביב עומד להיות, חלילה, שדרות מספר 2…

אל תתנו להשתלשלות האירועים לתעתע בכם. ועדיין לא הזכרנו את אירן…

הצדיק הרב דב קוק שליט"א מטבריה אמר לא מזמן את הדברים הבאים: "אף אחד לא לוקח את אירן בצורה רצינית ואנחנו צריכים להתפלל שלא תהיה עוד שואה, השם ישמור".

גם האוטיסט-מתקשר בנימין גולדן העביר מסר זהה לדבריו של הרב קוק. המקובלים מעדות ספרד, וכך גם הרב אמנון יצחק, מצטטים שוב ושוב את הנאמר בזכריה: "והיה בכל הארץ נאום ה’ פי-שניים בה יכרתו יגוועו והשלישית יוותר בה. והבאתי את השלישית באש וצרפתים כצרוף את הכסף ובחנתי כבחון את הזהב, הוא יקרא בשמי ואני אֶעֱנֶה אותו, אמרתי עמי הוא והוא יאמר ה’ אלוקי" (יג, ח-ט).

הרב שלום ארוש שליט"א שולח אותנו, נציגי צוות ברסלב ישראל – יוסף נחמה ואני, לכל כך הרבה מדינות ברחבי העולם ולו רק לעכב את השואה שמדברים עליה. רק אמונה יכולה לעשות זאת.

המטבע יכול ליפול על צד מסוים – אבל זה תלוי מאוד בנו.

אם נבחר באמונה ובתשובה, האויבים שלנו ייעלמו כמו בועות באוויר.

אחדות היא דבר באמת חשוב. כולנו חייבים להפסיק לחשוב שאנחנו – כל אחד מאיתנו – יותר טוב מהשני. חייבים לחפש את הטוב בכל אחד!

העולם לא חייב להתפוצץ ולעוף לשמים, אבל זה יקרה אם לא נתעורר. מהר. בלי להפחיד. זאת עובדה.

תחילה, התפקיד שלנו הוא לוודא שחיילינו יהיו חזקים. אנו עושים את זה על ידי הגברת המוטיבציה שלהם ככל האפשר, ובפרט כאשר הם יוצאים לקרבות ומסכנים עצמם בהגנה על ארצנו היקרה והאהובה. איך, אתם שואלים? אנו מפיצים אמונה בצבא.

בשבוע האחרון מוסדות "חוט של חסד", שבראשם עומד הרב שלום ארוש שליט"א, תרמו לצה"ל 6,000 ספרים של הרב – את הספר בגן האמונה. והצבא ביקש עוד 6,000 ספרים. תארו לכם, 12,000 חיילם מתוגברים באמונה, יכולים בהחלט להטות את המאזניים ולעשות את ההבדל בין ניצחון או ההיפך, השם ישמור, עם כל עימות שיכול להתפתח בכל רגע, ויהי רצון שלא יתפתח ולא יקרה בכלל, אמן.

זה הקרב האמיתי, ואתם יכולים להיות שותפים!

המלחמה להפצת האמונה יכולה לעצור את האצבעות שמחכות ללחוץ על כפתורי המלחמה! הרב שלום ארוש שליט"א הבטיח שכל מי שיפיץ אמונה, כלומר 100 דיסקים, יזכה להשגחה משמים – הוא ובני משפחתו. ומכיוון שמדובר בנושא דחוף מאוד על הפרק, "ברסלב ישראל" מציעים לכם מארז כזה במחיר מיוחד.

מה זה אומר, אתם שואלים? הגנה ששום חברת ביטוח לא יכולה לתת לכם.

עזרו לעם ישראל להמתיק את הדינים, עזרו להפיץ את האמונה ועזרו לכולנו שנזכה שהקיץ הזה יעבור עלינו בשלום. אם נפיץ מספיק אמונה, הנשק הגרעיני שאחמדיניג’אד מנסה לפתח יתפוצץ לו בפנים, וחתול שחור יעבור בין סוריה לחיזבאללה. כי אם השם רוצה, הוא יכול לעשות זאת בלי שנצטרך לירות אפילו ירייה אחת!

את חלקנו אנו צריכים לעשות. לכן נרבה בתפילות לבורא עולם שירחם על כל עם ישראל, ונזכה שעוד ועוד יהודים יתקרבו לאמונה ולאביהם שבשמים, אמן.

לרכישת 100 דיסקים להפצה בחנות האתר – לחץ כאן

לפרטים נוספים חייגו: 02-5323339, 052-2240696

* * *
הנכם מוזמנים לבקר באתרו של הרב לייזר ברוידא, "לייזר בימס", ב- www.lazerbrody.net

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה