אבק כוכבים

להיות מפורסם? זה רק אבק של כוכבים.. זמני ועובר. הכל חולף. גם החיים עצמם. לא משנה עד כמה היית כוכב ומוכר.. יש בורא לעולם!

1 דק' קריאה
אבק כוכבים

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 11.08.22

היא הייתה כוכבת על, מפורסמת ברמת מטורפות , זמרת בינלאומית עם קול סופרן, שיחקה בסרטים שוברי קופות, אחת מהם הפך לשלאגר של כל הזמנים, מחזמר ברודווי “גריז”. היא הצליחה לשבור שיאים של להקות נחשבות ופופולאריות לא פחות, כיכבה בראשי המצעדים ורבי המכר

היא היא והיא

מיליוני פוסטרים, חולצות וכובעים, מדבקות, מחברות ומדבקות – אותו טראש אמריקאי שאמור לספק לנו אשליה ולהם $ בכמויות בחשבון הבנק

לכל מקום אליו הגיעה המצלמות היו בהיכון, פזרה חיוכים בקשו מיד לראיין אותה ולעשות סלפי ולקבל חתימה ממשהיא שהיא כמעט אל-אנושית

אל אנושית?

אתמול היא החזירה את נשמתה לבורא

הביצה מוכת תדהמה. ‘היא הצליחה לנצח את המחלה שלוש פעמים’, כך נכתב, ‘והיה נראה שהפעם הצליחה להתגבר לעוד הרבה שנים..’.

אז מצד אחד מוכרת ופופולארית, כל הדלתות נפתחות בפניה, מיליונרית , היא הדמות שאוהבים לאהוב, שמוכרת אשליה של חיים טובים, עושר, מתיקות, אהבה – מסתברא הכל הבל הבלים.. כי אותה פרינססה מסתברא שהיא אדם בדיוק כמוני וכמוך. לא פחות ולא יותר.

יהודייה

למרות שהייתה ילידת אוסטרליה ולאחר מכן היגרה לאנגליה ומשם לארצות הברית, ולמרות כל הרפרטואר המקצועי שלה וכל ההצלחות המטורפות והפרסום הטרנס אטלנטי תפסה את עיני מילה אחת “יהודייה”…!

כן.. אוליביה ניוטון ג’ון הייתה יהודייה, ‘ממוצא יהודי’, למען הדיוק כך נכתב. תהיתי ביני לבין עצמי, מה זה הביטוי המטופש הזה ‘ממוצא יהודי..?’ אין כזה דבר. זה אחד מבין השניים יהודי או שלא.

וכן, אוליביה יהודייה. ריחמתי עליה באותו הרגע. כל ההילולים וכל הרעש והצלצולים מתגמדים לעומת תואר כבוד אחר, אחד, “יהודי”.

כל מי ומה שהייתה בטל בשישים.

וכעת, אחרי שתמצא את עצמה עטופה בתכריכים (בתקווה שתזכה לפחות לקבורה יהודית) תעמוד במשפט לפני מי שאמר והיה עולם.

וכי מי יצדק לפניו? ובפרט שמסכנה, התערבבה כל כך בין הגויים ושכחה את יהדותה.

להיות יהודי זהו תואר כבוד לעד ולעולמים. לנצח.

להיות מפורסם? זה רק אבק של כוכבים.. זמני ועובר. הכל חולף. גם החיים עצמם. לא משנה עד כמה היית כוכב ומוכר.. יש בורא לעולם!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה