שואה רוחנית – הפיתרון מהו קטרוג? בא השטן שהוא שונא ישראל מושבע, וכל מהותו ותפקידו רק לקטרג ולדבר סרה על עם ישראל כדי שיהיה לנו רע חס ושלום

מהו קטרוג? בא השטן שהוא שונא ישראל מושבע, וכל מהותו ותפקידו רק לקטרג ולדבר סרה על עם ישראל כדי שיהיה לנו רע חס ושלום

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 18.04.23

אנחנו רוצים כבר שיבוא המשיח! באמת? רוצים ומבינים את המשמעות?? מה אנחנו מוכנים לעשות בכדי שיבוא?!

 

ובמה הדבר תלוי? בנו! בי. בְּךָ. בָּךְ. בכל אחד ואחת מאיתנו. ואיך זה תלוי בנו? פשוט מאוד! תלוי במעשים וברצונות שלנו. כן, כן! מעשים ורצונות ובעיקר ביטוים וגילויים של ‘אהבת חינם‘. 

קראו את הקואצ’ינג ותתחילו בעצמכם ליישם. 

 

כי לא הידיעה חשובה אלא היישום והמעשה! 

 

מה זה אהבת חינם?

 

וו’ החיבור = אהבת חינם = לתת מבלי לצפות. להשיב טובה תחת רעה. לפרגן. לחבק. לצאת מאזור הנוחות שלי ולעשות מסירות נפש לטובת האחר גם אם אני לא מכיר אותו אלא מעצם היותו יהודי. לצאת מבועת האנוכיות וצל האגואיזם שלי. להפסיק לדאוג רק לעצמי. להתחיל לראות גם את האחר. להושיט יד לעזרת וטובת האח והאחות שלי שאני אפילו לא מכיר אלא רק מעצם היותם יהודים. כי הם בדיוק יהודים כמוך וכמוני. הם בדיוק בני מלכו של עולם כמוך וכמוני. הם בדיוק הילדים של בוני העולם אברהם ושרה, יצחק ורבקה, יעקב רחל ולאה. הם בדיוק כמוני הילדים האהובים משניים עשר השבטים, שבטי ה’. כולנו ללא יוצא מן הכלל יצאנו ממצרים, כולנו עמדנו במעמד הר סיני ואמרנו נעשה ונשמע. כולנו, כל היהודים, כל עם ישראל המלכנו את ה’ אלוקינו למלך קבל עם ועדה. כולנו ללא יוצא מן הכלל קיבלנו את עשרת הדיברות והתחייבנו לקיים את תורתנו הקדושה. כולנו, כל עם ישראל ללא יוצא מן הכלל. 

ובכלל אין כמוך וכמוני – יש כמונו! זוהי האחדות! 

 

אז מה הבעיה בלהיות מפורד? 

 

כאשר אנחנו חיים בסכסוך, בברוגז, לא בשלום בשנאה בקוצר ולא באחדות זה גורם לקטרוג על עם ישראל. 

 

מהו קטרוג? בא השטן שהוא שונא ישראל מושבע, וכל מהותו ותפקידו רק לקטרג ולדבר סרה על עם ישראל כדי שיהיה לנו רע חס ושלום, ואומר לקב”ה “תראה מה הילדים שלך עושים! תראה איזה רע!

 אתה ציוות לשמור את השבת? והעם מחללים! אתה ציוות לשמור כשרות והם אוכלים מה שבא להם. אתה ציוות לא תרצח! והם מרכלים, מדברים לשון הרע, מתנקמים אחד בשני, רבים, כל היום מחלוקות, שיימינג, רכילות, קנאה סכסוכים ומריבות שזה לרצוח את הנשמה שזה לא פחות מרצח פיזי. תראה ה’, מה השוני ביניהם לבין אומות העולם שאין בהם תורה ומצוות? שהם לא מחויבים לשמירת שבת, כשרות, לתורה, למצוות, לחסדים, לאהבה לנתינה ובפרט הם לא חייבים בבין אדם לחברו! מתנהגים בדיוק כמו אומות העולם!” ופמלייה של מעלה רועשת וגועשת.. 

 

אז רבותי היקרים, אחיי ואחיותיי עם ישראל הקדושים! הבה נפסיק לתת פתחון פה לשטן המקטרג עלינו ונסתום לו את הפה שיהיה אילם הלוואי. נסתום את הפה למקרטג והשונא הכי גדול שם עם ישראל ב’אהבת חינם’ וככה יפסקו כל הדינים מעל עם ישראל וכל המלחמות ואזעקות והאטומים ויבוא משיח ותתגלה מלכות ה’ בעולם. אמן. 

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה