הגלגל המעופף

נסיעה על גשר צר להיות מפחידה ומאיימת, במיוחד כשגלגל של רכב כבד שנוסע בנתיב ממול עף ישר אליכם. ד"ר רבקה לברון מגלה את האהבה על הגשר הצר.

2 דק' קריאה

ד"ר רבקה לברון

פורסם בתאריך 17.03.21

זה קרה כל כך מהר, והסתיים באותה מהירות.

 

הנסיעה על גשר צר עם תנועה משני הכיוונים יכולה להיות לפעמים מפחידה. גלגל של רכב גדול שנסע בנתיב הנגדי, פתאום, השתחרר ממקומו ועף ישר לכיוון שלי.

 

הרבה זמן לחשוב לא היה לי, רק לאחוז חזק בהגה עם שתי הידיים ולחכות לבום. הגלגל המעופף נעלם מטווח הראיה שלי, אבל אז קרה. בום… והרכב הזדעזע מצד לצד. החלק הקדמי בצד שלי נפגע.

 

אורות מהבהבים, פלשים. המשכתי את הנסיעה על הגשר עד שמצאתי מקום לעצור. רעדתי, אבל חוץ מזה נראה לי שהכל היה בסדר.

 

במשך כמה דקות ישבתי ברכב וחיכיתי שהתנועה תיחלש, כדי שאוכל לצאת החוצה ולהעריך את הנזק. להגלגל הקדמי של הרכב, ומסביב לו, נגרם נזק כבד, אבל שאר הרכב היה במצב טוב.

 

מקום התאונה המוזרה הזו היה במרחק של עשר דקות נסיעה מהבית, לכן בעלי הגיע מהר מאוד לעזור לי. לגרר לקח כמה שעות להגיע. מאוחר יותר, גילינו שריטות על גג הרכב ובחלק האחורי, פגיעות נוספות מהגלגל המעופף שאפילו לא הרגשתי שפגע, כנראה מההלם שאחז בי באותן שניות…

 

תשע שעות חיכינו למחרת עד שהמכונאי הגיע עם החלקים ותיקן את הנזק. וזהו, תוך 24 שעות הרכב חזר לתפקד, לנסוע כרגיל והחיים שלי חזרו למסלולם.

 

הסיפור הזה היה יכול להסתיים אחרת. כשאני מסתכלת עליו במבט לאחור, בעיקר על מה שעשיתי כשהגלגל עף לכיוון שלי, עורר בי פליאה מיוחדת. הרבה, כמו שאמרתי לא יכולתי לעשות, אבל מה כן? להקשיב לקול פנימי שהדריך אותי, קול של ההשגחה הפרטית והמדויקת של בורא עולם עלי, ובאותו שבריר שנייה, אמרתי לבורא עולם – "אני רוצה להיות רק בידיים שלך!". ביטוי מדהים להשגחה הפרטית! לדעת שבכל רגע של סכנה פוטנציאלית או התנסות קטלנית, החיים שלי מודרכים ומובלים על ידי האהבה והאכפתיות של בורא עולם אלי.

 

מאמרים נוספים בנושא:

הצפירה המסתורית

תודה, אבא!

בחיים יש גם הפתעות

שניות והזדמנות שנייה

התאונה

נס פקק הדלק

ניסים קטנים

על הניסים

ניסים קורים כשלא מחכים להם

ישראל למעלה מן הטבע

שבועה באנטבה

 

אחרי הרגיעה הגיעה גם התובנה. הבנתי, בעצם, שזו לא הייתה תאונה בכלל.

 

ההתנסות הזו גילתה לי מכלי ראשון, ובצורה מאוד ברורה, את ההשגחה של השם עלי לא רק בדברים הגדולים של החיים – כמו למצוא את החצי השני, להתמודד עם חולי קשה חלילה, ילדים ועוד. אלא, זה היה מדהים לגלות שאותה השגחה קיימת גם בדברים הכי קטנים של החיים. ואם לכל עשב יש מלאך שאומר לו "גדל!", ללא ספק, לנו – אלה שנוצרנו בדמותו ובצלמו של בורא עולם, קיבלנו מלאכים כאלה ששומרים עלינו ומלווים אותנו בכל רגע.

 

איזו מתיקות, איזו מתנה, לגלות שגם מצבים שנראים שליליים ומאוד לא נעימים לנו, הם גם הוכחה חותכת לאהבתו והגנתו של השם עלינו.

 

אני לא מפסיקה להודות לו, כי מאז אני מרגישה את היד האוהבת של בורא עולם יותר קרובה אלי מתמיד.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה