רוני תשובה מרק

רוני תשובה מרק

10 פוסטים

אהבת חינם של אמא

3 דק' קריאה

חכמים אומרים שהחבל החזק ביותר הוא חבל האהבה. אבל כדי שהקשר יהיה חזק שני קצוות החבל צריכים להיות מלאי אהבה. אבל כשזה מגיע לאהבת חינם של אמא?

תדר אחר של הנשמה

2 דק' קריאה

הרצון לתת עתיד טוב יותר היה חזק, אבל האם הוא ידע איך זה ישפיע על נשמתה של בתו האהובה? רוני תשובה מרק עם סיפור מרגש על תדר אחר של הנשמה שמשנה הכל.

תהילים ודמעות של אמא

3 דק' קריאה

אם רק היינו מצליחים להבין איזה כוח טמון במילים, ולא סתם מילים אלא של ספר התהילים, עכשיו תוסיפו לזה גם דמעות של אמא תגלו איזו עוצמה טמונה במשוואה הזו.

גדולה של אישה פשוטה

2 דק' קריאה

איך מודדים גדולה של אישה פשוטה שגידלה את ילדיה בקשיים של המעברה באותם ימים? דרך האור שהעבירה לילדיה ולנכדיה, מהגדול ועד לנינה הקטנה. סיפור מרגש.

בחירות: זמן געגועים לאבא

3 דק' קריאה

"אבא שלך היה מפאי"ניק אבל ידע להעריך תלמידי חכמים"... הבחירות בפתח והלב שלה מתמלא בזיכרונות וים של געגועים לאיש שחיבר בין הפכים ואנשים מכל קצוות הקשת. אבא.

הכל בגלל כרטיסייה

3 דק' קריאה

מכירים את זה שאנשים מפגינים כוונות טובות אבל בלי כוונה סוללים בבטחה את הדרך לשבעת מדורי הגיהינום? זה מה שקרה אצלנו בכיתה ועוד בגלל כרטיסייה כתומה.

נחמה של צדיקים

3 דק' קריאה

"כשהרב אדלשטיין זצ"ל ורבי נחמן חברו יחד לנחם אותי דרך ספריו של הרב ארוש חוויתי משהו מיוחד". רוני תשובה מרק עם הגילוי המדהים על חברה שלה ועל השיחה הקטנה.