חלקים מבותרים

רצח אכזרי מאין דוגמתו, חולני בטירוף ואל אנושי של ילדה חפה מפשע השאיר את כולנו כאובים, המומים ומפוחדים. זה היה רצח פיזי מבין הקשים שידעה מדינה ישראל.

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 02.12.20

המאמר אינו מיועד לאנשים בעלי לב חלש, מזהירה מראש התוכן לא קל לעיכול!

 

טוב, אם עברתם והגעתם לשורה הזו ואתם כבר כאן כנראה שקבלתם החלטה להמשיך לקרא את המאמר ואתם גיבורים ואמיצים ובעיקר רוצים לקרא את האמת

 

בשנות השמונים כל המדינה הייתה מוכת תדהמה, בהלה היסטריה ולחץ נוכח מקרה היעלמותה הפתאומית של הילדה נאווה אלימלך.

 

צוותי משטרה מקצועיים ואלפי אזרחים יצאו לרחובות לחפש ולנסות למצוא את הנעדרת. השעות עברו והימים חלפו והילדה לא נמצאה ואז כבר היה חשש שנחטפה. וכך ככל שהשעות נקפו היה גם חשש לחייה וגורלה.

 

ואז הגרוע מכל התוודע. מחבל חטף אותה, ביצע בה מעשי סדום, רצח אותה באכזריות ולאחר מכן ביתר את גופה לחתיכות ואת ראשה הקטן שם בתוך שקית וזרק לים.

 

כעבור מספר ימים הים פלט החוצה את השקיות עם חלקי הגופה המבותרת. זכרוני בתור ילדה שלילות שלמים לא עצמתי עין מגודל הטרגדיה, הפחד והאימה שהייתה דאז. זו הייתה טראומה לכל עם ישראל.

 

רצח אכזרי מאין דוגמתו, חולני בטירוף ואל אנושי של ילדה חפה מפשע השאיר את כולנו כאובים, המומים ומפוחדים.

 

זה היה רצח פיזי מבין הקשים שידעה מדינה ישראל.

 

וכיום, גם כיום בנינו מסתובב רוצח אכזרי, שטני וחולני שרוצח את נשמות ישראל הקדושות והטהורות, ואף הוא מבתר את הנשמה שלנו לחלקים.

 

חלקים? לפירורים. מבתר את הנשמה לפירורים דקים דקים עד שנעשית לאבק ממש.. נשמה יהודייה קדושה שהיא אבק שעפה ברוח.

 

היצר הרע מבתר לנו את הנשמה עד כדי כך שנעשית פירורים דקיקים כאבקה. וזה ידוע שלרצוח  מנטלית, נפשית זה לא פחות מאשר פיזית.

 

כל צדיקי האמת מודיעים לנו שהמשיח כבר כאן, המשיח התחיל לפעול ומחכה להתגלות כאשר יקבל את האישור מהביג בוס, מבורא העולם בכבודו ובעצמו J.

 

עד אז היצר הרע וחילותיו משתוללים בלי סוף.. מנסים להפיל עוד חלל ועוד נשמה יהודית קדושה על הדרך.. והם עושים את זה בעזות, בחוצפה שאין כדוגמתה ולא היה בכל הדורות!

 

אנחנו רואים כבר בחוש איך שהכל מותר לך.. היוקר מאמיר, חוצפה תשגה, בתי וועד הפכו לבתי זנות שאין בהם לא דין ולא דיין.

 

השקר, הרמאות, הנוכלות, הזימה שכוללת נישואי תערובת, "גאווה" להיות עם בן המין השני שחוטא ומחטיא את הרבים שלא נדבר על הזכויות שהם מקבלים מתוקף היותם בהמות על ארבע, אהה סליחה על שתיים.. הניאוף וחוסר הצניעות, הכבוד, המלחמות והמריבות, המחלקות וכל המידות הרעות והמושחתות.

 

העולם הולך הפוך. ברגרסיה. הוא כבר ממזמן פשט את הרגל. את שניהם אפילו.

 

כל זה ועוד כבר ממזמן חצו את גבול הטעם הטוב ורואים איך שהס"מ משתולל כי אלו הם רגעיו האחרונים. הפרפורים הסופניים בהחלט!

 

ואנחנו, אנחנו מה? עם ישראל היקר, אחרי שכבר הנשמה שלנו התפוררה לאבקה ואנחנו מהלכים כמו צל של עצמנו.. אנא אספו את עצמכם – כי לא אלמן ישראל!

 

"קוּמִי אוֹרִי כִּי בָא אוֹרֵךְ וּכְבוֹד יְהוָה עָלַיִךְ זָרָח". "קומי אורי", הצרה מצוינת בחשך ואפלה, עתה קומי מן החשך הלז ואורי לכל בני העולם האירי לכל, "כי בא אורך" אור הישועה הגופנית והנפשית בא לך, וזולת האור שלך הטבעי גם "כבוד ה' עליך זרח" הכבוד העליון מהופעת אור האלוקי על נביאיו ושרידיו.

 

בעזרת השם בקרוב ממש שיבוא משיח צדקנו התקיים בנו הפסוק "הִתְנַעֲרִי מֵעָפָר קוּמִי לִבְשִׁי בִּגְדֵי תִפְאַרְתֵּךְ עַמִּי"

 

היום בהתבודדות אמרתי לבורא העולם שהיצר הרע חנק לנו את הנשמה. הוא שסע אותה, קרע וגזר לגזרים, חילק וביתר אותה.. ומה כבר נשאר? שהרי פורר לנו את הנשמה עד כדי אבקה… גם הנשמה שלנו עם חלקים מבותרים.

 

מה יהיה עלינו כבוד בורא העולם? אנא תביא לנו כבר את משיח צדקנו באהבה ברחמים וללא ייסורים, כי באמת אין רשעים בעם ישראל. ואנחנו כבר עייפנו. בתורנו לחלוטין. אנא אסוף אותנו בחזרה לכור מחצבתך.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה